Garance dostupnosti 99,9 %

 

Balíček Premium

Garance dostupnosti – SLA (Service Level Agreement) – v případě výpadku služeb vám vrátíme poměrnou část z měsíčního pronájmu stránek balíčku Premium.

SLA Garance dostupnosti serveru - pict. by Dall-e

Vysokou dostupnost služby si můžeme dovolit garantovat díky kvalitnímu hardware a virtualizační technologii (cloudu), které využíváme. V praxi tato smluvní garance znamená, že doba výpadků za jeden kalendářní měsíc nesmí přesáhnout dohromady 43 minut. V případě, že i přes veškerou naší snahu a nonstop dohled, výpadek dohromady za kalendářní měsíc přesáhne tuto hodnotu, vrátíme vám poměrnou část předplatného balíčku Premium.

 

Jak měříme?

Využíváme nezávislou měřící službu monitoring-serveru.cz, která měří v intervalu 1 minuty stránku http://premium.flox.cz, umístěnou na infrastruktuře balíčku Premium. Výsledky z měření jsou veřejně dostupné (viz. odkaz na konci této stránky) - každý si tak může aktuální funčnost našich služeb sám kdykoliv zkontrolovat.

 

Co se děje v případě výpadku?

V případě výpadku služeb jsou naši správci automaticky informováni okamžitě, a to jak pomocí e-mailových zpráv, tak prostřednictvím SMS a volání. Okamžitě začnou vzniklou situaci řešit. V případě, že výpadek dohromady za kalendářní měsíc přesáhne garantovanou hodnotu, požádejte o vrácení předplatného pomocí tohoto formuláře.

 

Jak se počítá SLA?

Měsíční dostupnost stránek Procento vrácené částky z balíčku Premium
Menší než 99,9 % 10 %
Menší než 99,0 % 50 %
Menší než 98,0 % 100 %
 

Podmínky SLA

Služba Garance dostupnost se vztahuje na balíček Premium systému na tvorbu e-shopu a webové stránky od ByznysWeb. Za směrodatný výpočet dostupnosti považujeme nezávislou měřící službu monitoring-serveru.cz. Výsledky z měření a metodika měření jsou veřejně dostupné (viz. odkaz na konci této stránky). O vrácení předplatného je nutné požádat do 30 dní od konce předmětného měsíce pomocí tohoto formuláře (vrácení nenastává automaticky). Na pozdější žádosti nebude brán zřetel.

SLA se nevztahuje na jakékoliv nedostupnosti, pozastavení nebo ukončení služeb: způsobené faktory mimo naši přiměřenou kontrolu, včetně případné události vyšší nebo úřední moci; způsobené zařízením, software nebo jinou technologii třetích stran, kromě zařízení třetí strany pod naší přímou kontrolou. SLA se nevztahuje na případy deaktivace služeb z důvodů neuhrazení faktury za služby; a na plánované výpadky z důvodu údržby zařízení v nočních hodinách.

Výsledky z měření jsou dostupné veřejně na této adrese.

A nyní je čas vyzkoušet si vytvořit e-shop nebo web zdarma a nezávazně, co říkáte?

Vyzkoušet zdarma

Přihlášení

Vyzkoušejte web nebo e-shop zdarma

Zavřít
Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti