Správa uživatelů - sekce Klienti
V administraci systému FLOX můžete přidávat uživatele a zařazovat je do různých skupin. Přiřadíte jim práva na administraci webové stránky nebo k prohlížení obsahu chráněného heslem.
Možnost registrace návštěvníků na vaší webové stránce či e-shopu má více výhod. Uživatel si po přihlášení na web může upravit osobní údaje, změnit přihlašovací jméno a heslo, prohlédnout si historii nákupů a průběh vyřízení poslední objednávky. Může se dostat k stránkám chráněným heslem nebo k výhodnějšímu ceníku produktů. Pro registraci je dostupných několik možností nastavení, co se týče registračního formuláře, oznamovacích zpráv, schválení registrace či deaktivace.
Do systému dokážete jednoduše přidat nové osoby a firmy a upravovat stávající uživatele. V detailu osob nebo firem pak vidíte jejich kontaktní údaje, adresy i objednávky. Můžete je zařadit do různých skupin a vytvořit nové heslo pro přihlášení se na váš web. K firmám dokážete přiřadit osoby a naopak.
Každého uživatele je možné zařadit do jedné nebo více skupin. Podle toho mu budou přidělena práva spravovat nebo prohlížet si určitý obsah na vašem webu. Například skupina ADMINISTRÁTOŘI má přístup ke kompletní správě webu. Skupina REGISTROVANÍ má omezená práva, konkrétně může prohlížet web, editovat svůj profil, dostane se k stránkám chráněným heslem, má přístup k administraci svých údajů a vidí své objednávky.
Do skupin lze automaticky selektovat nově registrované uživatele nebo zákazníky s objednávkou.
Import osob nabízí možnost hromadně doplnit a upravit tyto údaje: přidat nové klienty, uživatele, upravit údaje více osobám, aktivovat/deaktivovat uživatele, přiřadit, přeřadit osoby do různých skupin a také aktivovat/deaktivovat osobě odebírání newsletteru. Import se realizuje prostřednictvím souboru ve formátu XLS.