Systém pro rychlé vytvoření webových stránek nebo e-shopů

Objednávky

Poté, co zákazník ve vašem e-shopu vyplní a odešle objednávkový formulář, přibude v seznamu objednávek nová objednávka, se kterou můžete dále pracovat. Na e-mail klienta se zašle zpráva o úspěšném odeslání objednávky včetně údajů o objednávce.

Editace objednávek

Objednávky z internetového obchodu je možné komplexně spravovat. Máte přehled o tom, které zboží si zákazník objednal, jaká je hodnota objednávky, způsob dodání a platby, jaký je stav objednávky, znáte čas a způsob úhrady objednávky.

V případě potřeby můžete upravit fakturační a dodací údaje zákazníka, objednané zboží, počet kusů, přidat nebo odebrat produkty. K dispozici máte i historii všech změn objednávky od jejího vytvoření.

Objednávkové statusy

Podle toho, jak probíhá realizace objednávky, můžete jí přiřazovat různé statusy, například: zpracovaná, čeká na úhradu, expedovaná, storno, vyřízená.

V systému máte k dispozici předem nastavené statusy. Tyto můžete upravit, přidat, odebrat podle svých potřeb. Je možné informovat zákazníka o změně statusu prostřednictvím zprávy odeslané na jeho e-mail.

Vytvoření faktury z objednávky

Jedním kliknutím vytvoříte z objednávky fakturu, která se odešle na e-mail zákazníka. Pokud chcete využívat proforma faktury, i toto systém umožňuje. Zálohová faktura (proforma faktura) se používá, jestliže nemáte jistotu, že zákazník zaplatí. Vystavíte tedy nejprve zálohovou fakturu. Po jejím uhrazení vystavíte konečnou fakturu a zašlete objednané zboží.

Předem definovanou šablonu objednávky, proforma faktury, faktury a obsah e-mailu s objednávkou a fakturou je také možné upravovat.

Widget objednávek na úvodní stránce

Po přihlášení se do vaší administrace se dostanete na úvodní stránku. Její obsah si můžete upravit sami přidáním různých doplňků. Mezi doplňky najdete i widget OBJEDNÁVKY. Díky němu máte ihned po přihlášení do administrace na očích přehled nejnovějších objednávek vytvořených ve vašem e-shopu.

Objednávkový formulář

Z nákupního košíku se návštěvník vaší webové stránky dostane k objednávce, resp. k objednávkovému formuláři. Ten obsahuje všechna pole potřebná pro realizaci objednávky: shrnutí nákupu, volbu dopravy a platby, kontaktní údaje zákazníka – e-mail, fakturační a dodací adresu, je zde možnost vložit kód dárkového certifikátu i prostor na poznámky zákazníka. Způsoby platby a dopravy je možné upravovat, deaktivovat. Také můžete nastavit povinné potvrzení souhlasu zákazníka s obchodními podmínkami.

Export objednávek

Objednávky si můžete jednoduše vyexportovat v podobě XLS nebo XML formátu. Export bude obsahovat všechny údaje o objednávce: fakturační a kontaktní údaje klienta, číslo příslušné proforma faktury nebo faktury, pokud byla vytvořena, objednané produkty a počty kusů, ceny, statusy a další.

Přihlášení (Flox 2)

Vyzkoušejte web nebo e-shop zdarma

Výběr designu:

Adresa stránek s koncovkou .flox.cz je zdarma. Adresu můžete kdykoliv změnit na tvar bez koncovky .flox.cz zakoupením nebo přesmerováním vlastní domény.
Stisknutím tlačítka souhlasíte s obchodními podmínkami ByznysWeb.cz.

Vyberte si prosím některou z připravených šablon.
Design stránek můžete kdykoliv změnit v administraci, kde
najdete bohaté možnosti přizpůsobení šablon.
Rádi Vám vytvoříme i unikátní design na míru.

Tato stránka používá cookies. Vice info