Jak začít?
Mít webovou stránku nebo e-shop nestačí, stejně zásadní je přivést na web návštěvníky.
Je důležité mít dobré pozice v neplacených výsledcích vyhledávání. V této sekci s radami najdete množství konkrétních tipů, jak na to.
Při placené reklamě doporučujeme vyzkoušet zejména Google reklamu, remarketing a (pokud máte e-shop) srovnávače cen – Zboží.cz, Heureka.cz, PriceMania.cz.
Doporučujeme sledovat efektivitu pomocí Google Analytics Ecommerce.
Udělejte si přehled o reklamě z našich článků na blogu!
Doporučujeme postupně vyzkoušet jednotlivé formy reklamy a sledovat přes Google Analytics Ecommerce efektivitu.
Internetová reklama - jaké nástroje marketingové komunikace použít?
www.byznysblog.cz/2012/11/internetove-reklama-jake-nastroje-marketingove-komunikace-pouzit/
Analýza webové stránky s Google Analytics
www.byznysblog.cz/2013/03/analyza-web-stranky-google-analytics-prvni-cast/
Jak sledovat efektivitu on-line reklamních kampaní?
www.byznysblog.cz/2011/10/jak-sledovat-efektivitu-reklamnich-kampani/