Jak sledovat efektivitu reklamy? (URL Builder)
Plánujete poslat newsletter a chcete vidět, kolik návštěvníků klikne na odkazy v newsletteru? Máte reklamu v Etargetu a potřebujete zkontrolovat počet návštěvníků z eTargetu a ještě i vidět, jaká klíčová slova reálné návštěvníci vyhledávali?
Využijte Google Analytics URL Builder!
Pomocí statistik Google Analytics je díky URL Builderu měřitelná placená a neplacená forma reklamy a to při akejkoľvekreklamnej kampani na internetu - mailingové kampaně, PPC reklamní odkazy, partnerské odkazy na portálech, reklama na sociálních sítích, PR články, ...
- pokud pravidelně rozesíláte newslettery (novinky e-mailem), uvidíte přehledně počet návštěv z jednotlivých newsletterů
- pokud inzerujete v Etargetu (nebo v Seznamáckom Skliku), uvidíte počet návštěv z eTargetu a navíc uvidíte i klíčová slova, která návštěvníci reálně vyhledali předtím, než na reklamu v Etargetu vyhledávala klikli
Nástroj pro tvorbu adres URL kampaně Google Analytics - Campaign URL Builder pro generování adres URL webových stránek:
Po kliknutí se obrázek zvětší
Co se změnilo v Google Analytics?
1. v tomto přehledu vidíte přehledně všechny otagovanané reklamní aktivity:
Přehledy - Akvizice - Kampaně - Všechny kampaně - nad grafem Elektronický obchod
Po kliknutí se obrázek zvětší
2. v případě, že inzerujete na portálech, kde máte spolu placené i neplacené aktivity (v Etargetu, Centrum, Atlas, Seznam, ...), v těchto dvou přehledech uvidíte přehledně odděleny placené a neplacené reklamní aktivity:
a) Přehledy - Akvizice - Kampaně - Všechny kampaně - Organická klíčová slova
b) Přehledy - Akvizice - Kampaně - Všechny kampaně - Placená klíčová slova
... více o URL Builder v článku na blogu o podnikání na internetu .