Odkud přicházejí vaši zákazníci? Kolik vydělávají jednotlivé zdroje návštěvnosti?
Platíte si reklamu, ale nevíte kolik reálních zákazníků z ní přišlo a kolik vám vydělala? Vyplatilo se vám dělat optimalizaci pro vyhledávače (SEO)? Zaplatili jste reklamu ve srovnávači cen a nevíte, zda si reklama na sebe vydělala?
Zjistěte, ze kterých zdrojů návštěvnosti přišlo nejvíce zákazníků - zda je to neplacené nebo placené vyhledávání na Googlu, reklamní bannery, různé druhy placené reklamy, srovnávače zboží, facebook, PR článek, placený odkaz, příp. jiné stránky.
Pokud chcete měřit i placené reklamní kampaně z Googlu, je potřeba mít propojeno Google AdWords s Google Analytics.
Kde v Google Analytics najdů přehled Odkud přicházejí Vaši zákazníci?
Přehledy - Akvizice - Veškerá návštěvnost - Zdroj / médium nad grafem Elektronický obchod (nebo Množina cílů, podle toho, co sledujete).
Všimněte si počet transakcí a tržby z jednotlivých zdrojů návštěvnosti: