Zpět na kategorii
Jaká klíčová slova Vám vydělávají?
Platíte si drahé klíčová slova? Optimalizujete stránky a nevíte, zda je SEO efektivní?
Google Analytics ukáže, na jaké konkrétní klíčová slova přišli Vaši návštěvníci a zda udělali požadovanou akci, nebo nakoupili .
Na základě těchto údajů se můžete rozhodnout, zda budete nadále investovat do drahých klíčových slov, nebo naopak, že při jiných slovech přidáte rozpočet. Zjistíte, na jaká klíčová slova se vyplatí dělat SEO.
Kde v Google Analytics najdu přehled Klíčová slova?
Přehledy - Akvizice - Veškerá návštěvnost - Zdroj / médium - pod grafem zvolte Primární dimenze: "Klíčové slovo".
Po kliknutí se obrázek zvětší
Všimněte si počet transakcí a výnosy z jednotlivých klíčových slov:
Po kliknutí se obrázek zvětší