Co je to Google Analytics? Co je to nadstavba Google Ecommerce?
- Co je to Google Analytics?
Analytics jsou nejlepší statistiky návštěvnosti na světě poskytováno zdarma. Analytics nabízí mimořádně přehledné statistiky.
-
Kolik stojí statistiky Google Analytics?
Nic, jsou zcela ZDARMA. Proto neváhejte a nasaďte Analytics do Vašeho webu okamžitě!
- Pomocí statistik Google Analytics můžete zjistit:
- kolik návštěvníků k Vám přišlo z placené a neplacené reklamy
- která reklama je pro Vás nejefektivnější
- počet návštěvníků a zobrazených stránek
- jak často se Vaši návštěvníci na Váš web vracejí
- jak se ve webu / eshopu dosahuje nějaký cíl (objednávka, registrace, poptávka apod.). S Google Analytics můžete detailně sledovat postup dosažení jednotlivých cílů webu.
- ByznysWeb podporuje E-Commerce Reports statistik Google Analytics
- Odkud přesně přišli návštěvníci a za jakou sumu nakoupili?
- Jaký zdroj návštěvnosti je pro Vás nejvýnosnější?
- Které klíčové pojmy jsou pro Vás nejefektivnější?
- Vyplatí se Vám investovat do placené reklamy?
- Pomohou Vám Ecommerce Reports!
Pojem e-commerce se vztahuje na transakce zboží nebo služeb na internetu.
E-commerce transakce jsou souhrnem zpráv ve službě Google Analytics a jsou obzvlášť užitečné pro celkové statistiky, prozkoumání a studium prodejního cyklu.
Za pomoci celkového výnosu, míry konverze a průměrné hodnoty objednávek v době, spolu s prepočítavacímy koeficienty nám e-commerce umí ukázat celkový výnos z elektronického obchodování.
E-commerce měří tři základní druhy konverzí:
- Přehled výkonů - kdo a co udělal na Vašem webu, zda objednal nebo jen vyplnil formulář.
- Přehled produktů - zda byl, nebo jaký produkt byl objednán, v jakém množství a za jakou cenu.
- Správa transakcí: tyto zprávy Vás informují o transakcích, výnosech, průměrných cenách a nakoupeného průměrného množství pro každý výrobek. Po kliknutí na produkt se zobrazí podrobné informace - kdo ho koupil, za jakou cenu, v jakém čase a jaké koupil množství.
K dalším funkcím patří:
- počet návštěv, jaký čas potřeboval klient na nákup zboží, kolik času uplynulo od posledního nákupu atd.
- E-commerce je vhodný ke sledování drtivé většiny návštěvníků na Vašich stránkách. Upozorňujeme ale, že tato služba není schopna sledovat 100% všech návštěvníků, proto by finanční a statistické informace měly být použity pouze na monitorování a analýzu trendů.
Po kliknutí se obrázek zvětší
Jak aktivovat propojení na Google Analytics s e-shopem od ByznysWebu?
V sekci Nastavení - Google Analytics postupujte podle jednotlivých kroků.
Úvodem vyberte, zda si přejete vytvořit nový účet nebo použít již existující Google účet, např. ik Vašemu Gmailu.
Propojení Google Analytics a Google E-Commerce realizujte podle návodu .