Live chat
Chcete být blíž k zákazníkům svého e-shopu? Zřiďte si live chat.
Co je Live chat?
Prostřednictvím Live chatu (online podpora) můžete komunikovat (psát si, chatovat) se svými zákazníky právě v té chvíli, když vás potřebují (např. ihned získat informace o službě či produktu, který poskytujete). Na vašem webu se neustále zobrazuje tlačítko s Live chatem, které je online nebo offline v závislosti na tom zda jste přihlášeni a připraveni odpovídat.
ByznysWeb neposkytuje tuto službu, ale umožňuje vložit libovolný livechat na stránky vytvořené v ByznysWebu.
Můžete si vybrat z různých firem poskytujících live chat:
Jak to funguje?
Návštěvník přijde na vaši webovou stránku nebo e-shop a v případě dotazů jednoduše klikne na tlačítko LiveChatu a nadváže chat. Vám o tom přijde zpráva do Live chat administrace, kde se můžete rozhodnout, zda hovor přijmout, odmítnout, posunout ho na dalšího operátora atd.
V případě vaší nepřítomnosti je tlačítko offline – nedostupný. V takovém případě vám však klient může poslat zprávu, která se doručí na vámi určený e-mail.
Live chat si objednejte nebo pouze otestujte zdarma u libovolného poskytovatele. Ten vám na mail zašle přihlašovací údaje a také HTML kód, který je nutné si vložit do administrace e-shopu nebo webové stránky v ByznysWebu.
Jak přidat Live chat do e-shopu nebo webové stránky v ByznysWebu?
V administraci si otevřete libovolnou stránku a vložte nový HTML blok.
V Rozšířených vyberte blok HTML kód, jako Oblast zvolte Patičku a Uložte.
Do HTML bloku vložte kód, který vám vygeneroval systém poskytovatele Live chatu.
Změny uložte.
Pokud si přejete, aby se tento blok s Live chatem zobrazoval na každé podstránce, jděte do Nastavení bloku, kde označte v řádku Globální blok políčko – Zobrazit blok na všech stránkách a Uložte.
Hotovo, tlačítko s LiveChat se už zobrazuje na webu.
V administraci svého live chatu se přihlaste jako operátor a dejte se do stavu online.