Live chat
Přibližte se Vašim zákazníkům ještě více, zřiďte si Live chat!
Co je Live chat?
Prostřednictvím Live chatu (online podpora) můžete komunikovat (psát si, chatovat) s Vašimi zákazníky právě v té chvíli když Vás potřebují (např. ihned získat informace o službě či produktu, který poskytujete). Na Vaší stránce se neustále zobrazuje tlačítko s Live chatem, které je online nebo offline v závislosti na tom zda jste přihlášeni a připravený odpovídat Vašim zákazníkům.
ByznysWeb neposkytuje tuto službu, avšak umožňuje vložit live chat na stránky vytvořené v ByznysWebu.
Firmy poskytující live chat:
Jak to funguje?
Návštěvník přijde na Vaši webovou stránku či e-shop av případě dotazů jednoduše klikne na Tlačítko LiveChat, které ho spojí s Vámi (v případě, že jste online - přístupný). Vám o tom přijde zpráva do Live chat administrace, kde se můžete rozhodnout, zda hovor přijmout, odmítnout, posunout ho na dalšího operátora, ...
V případě Vaší nepřítomnosti je tlačítko offline - nedostupný. V takovém případě Vám však klient může poslat zprávu, která se doručí na vámi určený e-mail.
Live chat si objednejte (nebo pouze otestujte na xxx dní) u poskytovatele. Ten Vám na mail zašle přihlašovací údaje a také kód, který je nutné si vložit do administrace Vaší stránky v ByznysWebu.
Jak přidat Live chat na Vaši webovou stránku?
Ve Vaší administácií si otevřete libovolnou stránku a vytvořte nový blok.
V Rozšířených vyberte blok HTML kód, jako Oblast zvolte Patičku a Uložte.
Otevřete si tento blok a do okna Upravit HTML kód vložte kód, který Vám vygeneroval systém poskytovatele Live chatu.
Pokud si přejete aby se tento blok s Live chatem zobrazoval na každé podstránce, jděte do Nastavení bloku, kde označte v řádku Globální blok políčko - Zobrazit blok na všech stránkách a Uložte.
Hotovo, tlačítko s LiveChat se zobrazuje na Vašich stránkách.
V administraci Vašeho live chatu se přihlaste jako operátor a dejte se do stavu online.