Zpět na kategorii
Zvyšte důvěryhodnost své webové stránky nebo internetového obchodu
Jak zvýšit důvěryhodnost mého webu?
- Na web patří funkční kontaktní údaje ➠ telefonní číslo, e-mail a adresa prodejny nebo sídla společnosti.
- Pozor na gramatické chyby.
- Nechlubte se sami, ale získávejte zákaznické reference (sledujte je a za každou poděkujte, resp. zareagujte podle potřeby) a hodnocení produktů.
- Přidejte LiveChat.
- Nejen v patičce vašeho webu je ideální místo pro ikonky sociálních sítí, na kterých figurujete. Přidejte je i do e-mailových šablon a newsletterů.
- Do sekce KONTAKT vložte Google mapu nebo prolinkujte adresu z Google Maps.
- Lidé milují příběhy, ukažte jim ten svůj. Do sekce O nás napište, jak vznikla vaše firma, co je její cílem a přidejte své fotky. Představte členy vašeho týmu a popište, kdo má co na starost. Pokud svůj e-shop provozujete sami a nemáte kolem sebe další lidi nebo pomocníky, nevykejte si.
- Nebo zkuste kreditový a bonusový systém.
Dalším skvělým způsobem, jak dát svým potenciálním zákazníkům najevo, že vám na nich záleží, je sekce Častých otázek a odpovědí (FAQ).
Z telefonické a e-mailové komunikace se často dozvíte, co trápí vaše zákazníky. Nebo použijte náš návod.