Aktivace statistik Google Analytics, Universal Analytics a Ecommerce
Propojení webové stránky nebo e-shopu, jež byly vytvořeny prostřednictvím CMS FLOX, s Google Analytics a Google Ecommerce je automatizované.
Na měření základních cílů elektronického obchodu v e-shopu od ByznysWebu tedy nepotřebujete žádné kódy.
V NASTAVENÍ - Google Analytics - postupujte, prosím, podle průvodce v administraci webové stránky.
UPOZORNĚNÍ:
Pokud chcete zobrazovat návštěvnost a objednávky prostřednictvím widgetů Google Analytics - Návštěvy a Google Analytics - Obraty i na úvodní stránce administrace e-shopu, doporučujeme v nastavení elektronického obchodu v Google Analytics - Správce - Nastavení elektronického obchodu (pro zvětšení náhledu klikněte na obrázek):
zapnout následující možnost a změny odeslat:
POZOR! Pokud již máte vytvořeno konto v Google Analytics, které aktivně měří statistiky a chcete být propojeni s tímto starším Analytics kontem, prosím, přeskočte v návodu:
Step 1 - Click on "Sign up"
Step 2 - Fill in the information about your website. Then please return to Flox and click "Next"
a klikněte na Dále.
Aktivace Universal Analytics
Upozornění: Pokud používáte platformu Universal Analytics, ve zdrojovém kódu je "starý" i "nový" kód Google Analytics. Kvůli tomu se do statistik návštěvnost započítá 2-krát a tím pádem bude míra odchodů 0%. Je třeba v NASTAVENÍ / GOOGLE ANALYTICS zakliknout UNIVERSAL ANALYTICS. Netřeba nic ukládat, stačí zaškrtnout toto políčko a ve zdrojovém kódu budete mít pouze jeden nový kód Universal Analytics. Propojení Flox s Google Analytics, které byly vytvořeny od listopadu 2013 mají nový kód nastavený automaticky.
Aktivace nadstavby Google Analytics Ecommerce
CÍL – ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY (příklad):
CÍL - ODESLÁNÍ FORMULÁŘE (příklad):