Co klient udělal před nákupem? (Multikanálové zúžení)
Předtím, než klient nakoupí, většinou navštíví Vaši web stránku vícekrát. Poprvé může přijít z reklamy v Etargetu, podruhé z Vašeho Facebook profilu, potřetí z porovnávače, počtvrté z bannerové reklamy, popáté z remarketingové reklamy, pošesté z odkazu v katalogovém vyhledávači a až sedmá návštěva může být nákup. Od první návštěvy přitom může uběhnout i 30 dní.
chcete-li zjistit, které stránky klient před online nákupem vyhledával, viz přehled Multikanálové zúžení.
Kde přehled najdu?
Přehledy - Konverze - Vícekanálové cesty - Nejčastěji konverzní cesty.
Nad grafem - Konverze: Transakce, Délka cesty: Všechny, Typ: Všechny.
Pod grafem: Cesta ke zdroji + Sekundární dimenze: Cesta klíčového slova.
Po kliknutí se obrázek zvětší
TIP - více v článku o Google Analytics - Multikanálové zúžení