Systém pro rychlé vytvoření webových stránek nebo e-shopů

Zpětné odkazy

Zpět na kategorii

Určitě jste si všimli, že Google velice razantně bojuje s tzv. linkovými farmami, což jsou weby, na kterých je několik tisíc odkazů na webové stránky z různých oblastí podnikání. Registrace na takové weby nebyla v rámci SEO nikdy kvalitní, ale v rámci nákupu zpětných odkazů se realizovala.

Google tyto nekalé praktiky odstranil v rámci updatů Panda a Penguin (více informací o Google updatech). 

tip Odkaz na vaši webovou stránku musí obsahovat důležitá klíčová slova, např.: "ByznysWeb.cz - tvorba webových stránek". Pokud v rámci výměny odkazů nabízíte banner, je důležité, aby byl vyplněn alternativní popis pro vyhledávače.

Stačí 2–3 takto získané zpětné odkazy a Google posune váš web ve výsledcích vyhledávání výš.

priklad Umístění zpětných odkazů

Zpětné odkazy by měly směrovat na stránky s vysokou návštěvností, tedy na stránky s vysokou hodnotou pagerank.

Pokud bude odkaz na váš web umístěn jen na pochybném diskusním fóru s nízkou návštěvností, pro SEO nemá žádný význam.

Nejlepší místo pro zveřejnění zpětných odkazů je:

  • přímo v textu článků nebo pod článkem (oslovte bloggery, aby o vašich produktech napsali PR článek - více tipů na blogu o podnikání na internetu)
  • na titulní stránce webu (tedy již neplatí, že v samostatné sekci),
  • na podstránkách, které jsou tematicky příbuzné.

Zpětné odkazy nezveřejňujte v:

  • SEO lištách nebo odkazových lištách v hlavičce webové stránky,
  • v zápatí stránek,
  • na samostatných podstránkách s názvem PARTNERSKÉ ODKAZY nebo VÝMĚNA ODKAZŮ,
  • v rámci tzv. side-wide odkazů (např. v bočním sloupci na každé stránce),
  • systémech na budování backlinků (linkové farmy).

tip Jak má vypadat ideální zpětný odkaz?

  • Směruje z důvěryhodného zdroje a z tematicky podobné podstránky.
  • Je umístěn v rámci textu na webu.
  • Směruje na konkrétní podstránku na vašem webu.
  • Linkovaný text koresponduje s obsahem cílové stránky.
  • Je viditelný a obsahuje správnou URL adresu (amatérská chyba 404 není na místě).
  • Přes odkaz přicházejí relevantní zákazníci.
  • Webová stránka, na které je odkaz umístěný, je indexovaná Googlem.
  • Na webové stránce, kde je odkaz umístěn, není množství dalších odkazů.
  • Odkaz je trvalý a dlouhodobý, získaný za přiměřenou cenu nebo protislužbu.

Mezi nejefektivnější zpětné odkazy patří odkazy z vyhledávačů a sociálních sítí.

Tipy pro linkbuilding najdete i v našem článku na blogu o podnikání na internetu.

Chcete se ještě na něco zeptat? Napište nám:

Přihlášení (Flox 2)

Vyzkoušejte web nebo e-shop zdarma

Výběr designu:

Adresa stránek s koncovkou .flox.cz je zdarma. Adresu můžete kdykoliv změnit na tvar bez koncovky .flox.cz zakoupením nebo přesmerováním vlastní domény.
Stisknutím tlačítka souhlasíte s obchodními podmínkami ByznysWeb.cz.

Vyberte si prosím některou z připravených šablon.
Design stránek můžete kdykoliv změnit v administraci, kde
najdete bohaté možnosti přizpůsobení šablon.
Rádi Vám vytvoříme i unikátní design na míru.

Tato stránka používá cookies. Vice info