Systém pro rychlé vytvoření webových stránek nebo e-shopů

Jak pracovat s e-maily?

Zpět na kategorii

Pokud jste platícím zákazníkem ByznysWebu, součástí služby jsou tyto e-maily:

  • 10 e-mailů ve verzi Mini,
  • 20 e-mailů ve verzi Start-up,
  • 50 e-mailů ve verzi Biznis,
  • neomezené množství ve verzi ByznysWeb Premium.

pozorPozor: Nepřehlédněte poznámky k možným problémům s odesíláním e-mailů přes webmail, případně přes poštovního klienta (např. Outlook Express, Windows Live Mail, Thunderbird).

 

Jak Přidat/Upravit e-mailový účet:

Přesuňte se do sekce NASTAVENÍ / SLOŽKA E-MAILY / E-MAILOVÉ ADRESY.

  • Klikněte vpravo nahoře na ikonu NOVÝ ÚČET novy ucet ikona .
  • Otevře se formulář, ve kterém vyplňte potřebné údaje:

novy ucet

  • Vyplňte svoji novou e-mailovou adresu (není možné ji dodatečně měnit).
  • Zadejte Heslo a znovu heslo pro potvrzení. Toto heslo bude sloužit k přihlášení do Vaší mailové schránky. Pokud děláte dodatečné změny v nastavení e-mailu a nechcete měnit heslo, tato políčka nechte prázdné. Dodatečné nastavení hesla slouží v případech, že zapomenete heslo do webmailu, případně chcete změnit staré heslo.
  • Pokud vyberete možnost NEUKLÁDAT ZPRÁVY, musíte uvést alespoň jednu e-mailovou adresu na přeposílání zpráv nabo nastaviť stahování do poštovního klienta (např. Outlook, Thunderbird, LiveMail). Jinak o příchozí poštu přijdete.
  • Pokud si přejete, aby byly zprávy přeposílány i na další e-mailovou adresu nebo na více adres, označte možnost přeposílat zprávy a vložte adresu/adresy.
  • Můžete také nastavit automatickou odpověď. Aktivuje se kliknutím na políčko u řádku AUTOMATICKÁ ODPOVĚĎ. Zobrazí se okénka, do kterých vepište předmět a obsah automatické odpovědi. I po deaktivaci pole automatické odpovědi a uložení změn zůstává text automatické odpovědi zachován pro budoucí použití.
  • Uložte.

 

Nastavení odesílatelů a příjemců oznamovacích zpráv

Odesílatelé:

V této části můžete nastavit odesílatele určitých druhů oznamovacích zpráv, a to SOUHRN OBJEDNÁVKY, PO REGISTRACI a NEWSLETTER.

  • V sekci NASTAVENÍ/E-MAILY přejděte na ODESÍLATELÉ.
  • Klikněte na název oznamovací zprávy (ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY, PO REGISTRACI, NEWSLETTER, FAKTURA).
  • Vyplňte e-mailovou adresu a jméno odesílatele.
  • Ve zprávě, která přijde uživateli, se jako odesílatel zobrazí jméno a e-mail, jež jste zadali.

 

Příjemci:

V sekci PŘÍJEMCI nastavte e-mailové účty, na které budou chodit zprávy SOUHRN OBJEDNÁVEK, SCHVÁLENÍ REGISTRACE, SCHVÁLENÍ KOMENTÁŘE a NOVÝ KOMENTÁŘ. Můžete sami určit, které z těchto zpráv budou komu chodit.
Příjemce vytvoříte pomocí ikony NOVÝ PŘÍJEMCE (vpravo nahoře v části NASTAVENÍ/E-MAILY/PŘÍJEMCI).

  • Vyplňte e-mailovou adresu, na niž budou zprávy chodit.
  • Vyberte, které druhy zpráv mají přijít na zadanou adresu.
  • Uložte.

 

Prohlížení e-mailů přes webmail

Webmail je náš poštovní klient, který umožňuje prohlédnout si poštu konkrétního uživatele z kteréhokoliv počítače připojeného na internet. Dokážete plnohodnotně pracovat s e-maily, prohlížet si schránku s přijatými zprávami, psát nové e-maily.
Pro přihlášení zadejte celou e-mailovou adresu a heslo, které jste si zvolili při vytváření e-mailu. V záložce MOŽNOSTI změňte např. osobní informace, heslo, nastavení antispamové ochrany, filtrování zpráv atd.

 

verze pro Flox 3:

1.) Round Cube Webmail se nachází na adrese: http://server1.floxm.com/roundcube
nebo http://mail.nazevstranky.cz/roundcube/. Také můžete nastavit v STRÁNKY v administraci webu novou skrytou podstránku webmail a přesměrovat ji na http://mail.nazevstranky.cz/roundcube/ 

2.) Další možnost přihlášení je z administrace webové stránky, vpravo nahoře vedle TLAČÍTKA LOGOUT/ODHLÁSIT je odkaz pro Webmail.

 

 

pozor Máte problémy s odesíláním e-mailů z Vašich mailboxů (e-mailových schránek vytvořených v administraci Flox 3)? E-maily nelze odeslat nebo padají do spamu?


Zkontrolujte zda se Vaše IP adresa nenachází na blacklistu (blacklist = veřejný seznam spammerů). Kontrolu můžete udělat zde: http://mxtoolbox.com/blacklists.aspx. Stačí zadat IP adresu nebo název domény. Vaši IP adresu zjistíte na této stránce: http://www.whatismyip.com/.

Příklad výpisu z MXtoolbox, pokud se IP nachází na spamlistech:

spamlist

Některé MailServery poštu z těchto adres odmítají úplně, ostatní ji omezují na minimum. Pro vyřazení je třeba přestat spamovat a požádat o odstranění IP adresy z backlistu. Po kliknutí na "Detail" se zobrazí informace, proč jste na spamliste a také se zde nachází link na žádost o odstranění z blacklistu. V případě problémů s e-maily nás neváhejte kontaktovat.


dotazProč se moje IP adresa ocitla na blacklistu?

  1. Odesílali jste nevyžádanou poštu - spam.
  2. Odesílali jste příliš velké množství e-mailů různým příjemcům v krátké době.
  3. Máte virus v počítači, který odesílá spam z Vaší e-mailové schránky bez Vašeho vědomí.
  4. Jiný klient, který používá stejnou IP adresu jako vy, se ocitl na blacklistu a tak stáhl i Vás.

Aby se předešlo problémům s procházením e - mailů, bylo nutné udělat určitá opatření.

Pro odesílání e-mailů jsou nastaveny určité limity (platí stejně pro zprávy odesílané z webmailu a taky z některého z poštovních klientů - Outlook, Windows Live Mail, Thunderbird):

a ) Pokud je Vaše IP adresa na blacklistu, limit je max. 10 příjemců za 3 minuty.

b ) Pokud Vaše IP adresa nemá nastaven reverzní DNS záznam, limit je max. 30 příjemců za 3 minuty.
Co je reverzní DNS záznam? Každá IP adresa, ze které odchází pošta by měla mít nastavený rDNS ( reverzní DNS záznam). Pokud tomu tak není, jedná se o potencionální zdroj spamu. Za nastavení rDNS je zodpovědný majitel IP adresy, tedy poskytovatel internetového připojení. Pro zjištění rDNS použijte nástroj: http://rdnslookup.com/. Vaši IP adresu zjistíte zde: http://www.whatismyip.com/

c ) Ve všech ostatních případech je limit max. 100 příjemců za hodinu a 500 příjemců za den.


tip Pokud tedy posíláte newsletter např. 600 klientům nepoužívejte webmail (resp. poštovního klienta), ale rozhraní NEWSLETTER v sekci KLIENTI (návod najdete zde: www.byznysweb.cz/a/238). 

  

Přijímání a odesílání pošty přes e-mailového klienta

(Např. MS Outlook, Windows Live Mail, Outlook Express, Thunderbird, The Bat, ...)

Pro zobrazení návodu zvolte e-mailového klienta:

Nastavení pro verzi Flox 3:

  • Přijímání pošty (POP3): mail.floxm.com.
  • Odchozí pošta (SMTP): server vašeho poskytovatele nebo mail.floxm.com, port 25
  • Nezaškrtněte SERVER POŽADUJE OVĚŘENÍ, nezaškrtněte PŘIHLAŠOVAT SE ZABEZPEČENÝM OVĚŘOVÁNÍM HESLA.
  • E-mailovou adresu zadávejte ve tvaru neco@nazev-webu.cz.
  • Název účtu je ve tvaru neco@nazev-webu.cz.

Návod pro nastavení IMAP je zde.

 


Chcete se ještě na něco zeptat? Napište nám:

Přihlášení (Flox 2)

Vyzkoušejte web nebo e-shop zdarma

Výběr designu:

Adresa stránek s koncovkou .flox.cz je zdarma. Adresu můžete kdykoliv změnit na tvar bez koncovky .flox.cz zakoupením nebo přesmerováním vlastní domény.
Stisknutím tlačítka souhlasíte s obchodními podmínkami ByznysWeb.cz.

Vyberte si prosím některou z připravených šablon.
Design stránek můžete kdykoliv změnit v administraci, kde
najdete bohaté možnosti přizpůsobení šablon.
Rádi Vám vytvoříme i unikátní design na míru.

Tato stránka používá cookies. Vice info