HomeCredit OneClick – splátkový prodej
Propojte svůj internetový obchod se splátkovým systémem od společnosti HomeCredit. Klienti budou mít možnost nakupovat vaše produkty na splátky. Výhody novější verze platebního modulu HomeCredit OneClick jsou především:
- vyplnění registrace pouze jednou za život zákazníka,
- podpora mobilních zařízení,
- přehlednější vyplnění žádostí.
HomeCredit OneClick je momentálně podporovaná pouze v CZ a SK jazykové verzi. V CZ jazykové verzi je podporovaná měna CZK a v SK jazykové verzi je podporovaná měna EUR.
Upozornění:
V případě jakýchkoliv problémů s implementací je potřeba kontaktovat přímo HomeCredit. Z naší strany není možné do systému HomeCredit zasahovat.
Implementace HomeCredit OneClick
Před samotnou implementací je potřeba získat všechny přístupové údaje na provoz platební brány. Pro získání údajů kontaktujte přímo HomeCredit.
1. V sekci Nastavení > Platební brány > HomeCredit OneClick zaklikněte zaklikávací políčko Aktivní.
2. Vyplňte přístupové údaje, které vám poskytl HomeCredit:
- Uživatelské jméno
- Heslo
- API key – slouží k zobrazení kalkulačky v detailu produktu
- Tajný klíč – slouží pro dekódování zprávy na status při přesměrování zákazníka zpět do e-shopu
- ProductSetCode – slouží k zobrazení kalkulačky v detailu produktu
Kalkulačka se zobrazuje podle podmínek HomeCredit, tedy pouze při produktech, jejichž cena je vyšší než 1000 Kč / 40 €.
2. Režim nastavte na testovací.
3. Aby bylo funkční přesměrování na platební bránu, je potřeba zakliknout Soulad s GDPR.
4. Nastavení uložte kliknutím na tlačítko Uložit.
Po nastavení údajů se bude automaticky zobrazovat kalkulačka v detailu produktu:
Aby bylo možné dokončit objednávku pomocí HomeCredit OneClick, je potřeba vytvořit způsob platby, který bude platební bránu používat.
1. V sekci Nastavení > Objednávky > Platby vytvořte nový způsob platby.
2. Název, cenu a popis nastavte podle vlastních preferencí.
3. Na záložce Rozšířené vyberte ve výběrovém menu Platební brána možnost HomeCredit OneClick
4. Způsob platby uložte kliknutím na tlačítko Uložit.
Platební bránu otestujte podle pokynů HomeCreditu. Po otestování platební brány požádejte o poskytnutí údajů pro ostrý provoz. V sekci Nastavení > Platební brány > HomeCredit OneClick nastavte údaje pro ostrý provoz a políčko Režim přepněte na ostrý.
UPOZORNĚNÍ:
HomeCredit z důvodu dodržení GDPR vyžaduje, aby u způsobu platby byla uvedena informace o zaslání údajů do systému HomeCredit. Text se po vytvoření způsobu platby přidá automaticky jako prvek soukromí. Více informací k nastavení prvku soukromí pro způsob platby najdete v našem návodu.
Pro přechod do ostrého provozu kontaktujte obchodníka společnosti HomeCredit. Obchodník vám upřesní všetky podrobnosti týkající se přechodu do ostrého provozu. Před přechodem bude potřeba vyplnit krátký formulář. Technické dotazy vyplňte nasledovně:
- Kalkulačka splátek 1-API/2-WIDGET/3-STANDALONE. – 2-WIDGET
- Potvrzování vyskladnění DORUČENÍ/ODESLÁNÍ zboží přes API/Webclient? - WEBCLIENT
- Informace o změnách stavu objednávek NOTIFIKACE/APPLICATIONDETAIL/ EMAIL+WEBCLIENT. - NOTIFIKÁCIE
- Financované částky pro splátky, částka od které se splátky zobrazují v detailu zboží – CZ od 1000Kč / SK od 40€
- Je klientovi nabídnuta jiná platební metoda v případě, že jej HC zamítne – Nie
Následně v sekci Nastavení > Platební brány > HomeCredit OneClick nastavte údaje pro ostrý provoz a políčko Režim přepněte na ostrý.
Jak funguje platební brána HomeCredit OneClick?
Po dokončení objednávky, kde zákazník vybere platbu prostřednictvím platební brány HomeCredit, bude zákazník automaticky přesměrován do systému HomeCredit, kde vyplní své údaje. Následně je zákazník přesměrován zpět do e-shopu. V tomto momentu dojde v administraci e-shopu ke změně stavu objednávky podle stavu, který byl do systému zaslán při přesměrování zákazníka do e-shopu.
E-shop následně dostává další hlášení ze systému HomeCredit. Pokud je úvěr schválen, administrátor e-shopu uvidí při objednávce v sekci Objednávky, která byla schválena, nový status HomeCredit - odeslat zákazníkovi. To je pokyn pro administrátora, že může zboží zaslat zákazníkovi. Odeslání zásilky je potřeba potvrdit společnosti HomeCredit.