Systém pro rychlé vytvoření webových stránek nebo e-shopů

Vlastní e-shop podle aktuálních trendů? Žádný problém

Zpět na kategorii

Jak si vytvořit vlastní eshop?

jak vytvorit vlastni eshop rychle a snadnoTvorba eshopu se realizuje 2 způsoby:

  • buď využijete hotová e-shopová řešení, které nabízejí vlastní eshop i zdarma, resp. eshop na pronájem a internetový obchod nebo webovou stránku si vytvoříte sami,
  • nebo si necháte vytvořit eshop na míru.

V dnešní době vůbec nezáleží na tom, zda máte zkušenosti s tvorbou eshopu, nebo ovládáte práci s grafickým programem. Existuje množství hotových e-shopových řešení, které si dokážete upravit podle svých představ.

Eshop na pronájem

Většina e-shopových řešení funguje intuitivně, obsah eshopu si naplníte raz-dva a k dispozici máte taky hotové designové šablony. Na začátek podnikání můžete zkusit i verzi zdarma, která je sice limitována počtem produktů a funkcí, ale splňuje všechny základní předpoklady úspěšného eshopu.

Výhodou pronájmu eshopu je taky profesionální podpora, pravidelní updaty nebo spousta hotových modulů a doplňkových funkcí bez poplatků navíc.
Ceny za pronájem e-shopu se pohybují od 290 Kč za měsíc. Jednotlivé balíčky si můžete otestovat na 15 – 30 dní zdarma.

Tvorba eshopu na míru

Pokud si necháte vytvořit vlastní eshop na míru, počítejte s vyšší investicí. Finální cenu totiž tvoří nejen software (resp. CMS systém), na kterém bude eshop postaven, ale taky tvorba a kódování grafiky, jednotlivé funkce a další aktualizace.

Jaké jsou aktuální trendy v eCommerce?

Počet e-shopů a jejich obrat každý rok roste. Podle Heureka.cz stoupl obrat české eCommerce za rok 2017 o 18 % a útraty dosáhli 115 miliard Kč, podíl mobilních návštěv byl 40 %.

Z průzkumů rovněž vyplývá, že až 9300 českých e-shopů provozuje pro podporu svého prodeje i kamenné prodejny. Stále se totiž najdou zákazníci, kteří preferují osobní kontakt, potřebují si produkt i reálně vyzkoušet (např. fashion e-shop nebo e-shop se sportovními potřebami), vidět nebo slyšet srovnání parametrů „naživo".

Sepsali jsme pro vás dalších 10 eCommerce trendů, díky kterým má šanci na úspěch i váš e-shop.

  1. Rychlé načtení webu. Popracujte na tom, aby se váš web načetl do 2, maximálně 3 vteřin. Od července 2018 je rychlost načtení webu jedním z hodnotících faktorů v mobilním vyhledávání.
  2. Věnujte se budování svého brandu. Kvalitní značka, se kterou mají lidé pozitivní zkušenosti, je mnohem důležitější než velký eshop. Vaši spokojení zákazníci jsou tím nejefektivnějším prodejním kanálem, tak je hýčkejte nejlíp jak umíte. 100% zákaznický servis, zákaznické reference, hvězdičkové hodnocení produktů, to všechno se počítá.
  3. Tvořte video obsah. Kromě populárních stories a live streamů se zaměřte i na tvorbu video návodů a prezentací svých produktů. Nezapomeňte svá videa optimalizovat.
  4. Bezproblémová a rýchla platba + doprava = úsměv na tváři spokojeného zákazníka. Najděte si spolehlivé logistické partnery, kteří budou s vašimi balíčkami zaobcházet jako v bavlnce. Dejte svým zákazníkům na výběr z více platebních nebo dopravních možností.
  5. Optimalizujte obrázky na svém webu. V březnu 2018 přidal Google nadpisy do vyhledávání obrázků pro mobilní telefony. Pokud jste jim doposud nevěnovali pozornost, je čas začít s jejich optimalizací nanovo.
  6. Neprodávejte, ale vyprávějte příběhy. Storytelling nepatří jen na blog, do videa nebo na sociální sítě. Ale i do popisu vašich produktů. Vy přece neprodáváte např. obyčejnou kosmetiku nebo oblečení, prodáváte řešení problematické pleti, resp. možnost zvýraznit přirozenou krásu svých zákaznic.
  7. Sledujte a vyhodnocujte. Bez pravidelných analýz se nezaobejdete. Propojte svůj e-shop minimálně s nástroji Googlu, které jsou zdarma – Search Console, Google Analytics, a nadstavbou E-Commerce.
  8. Personalizujte. A to nejen v e-mailech.
  9. Získávejte nové zákazníky. Najděte si prodejní kanály, které vám fungují nejlíp. Mohou to být produktové srovnávače, PPC reklama, spolupráce s blogery a influencery nebo přímo články na vašem blogu.
  10. Hodnotný obsah nad zlato. Obsah, který vašim potenciálním zákazníkům nabízí řešení problému, je z dlouhodobého hlediska mnohem přínosnější než placená reklama. Nezapomeňte každý svůj obsah optimalizovat na konkrétní klíčová slova.

Jak vytvořit vlastní e-shop rychle, snadno v souladu s aktuálním eCommerce trendem?

Je důležité uvědomit si, že tvorba eshopu si vyžaduje preciznější přípravu, ideálně testování více možností. Sepište si proto svou představu, požadované funkce výběrová kriteria, abyste se věděli lépe rozhodnout, kterou cestou se vydáte.

 

Další tipy pro vaše podnikání na internetu najdete i na portálu Nastartujeshop.cz.

Chcete se ještě na něco zeptat? Napište nám:

Přihlášení (Flox 2)

Vyzkoušejte web nebo e-shop zdarma

Výběr designu:

Adresa stránek s koncovkou .flox.cz je zdarma. Adresu můžete kdykoliv změnit na tvar bez koncovky .flox.cz zakoupením nebo přesmerováním vlastní domény.

Vyberte si prosím některou z připravených šablon.
Design stránek můžete kdykoliv změnit v administraci, kde
najdete bohaté možnosti přizpůsobení šablon.
Rádi Vám vytvoříme i unikátní design na míru.

Tato stránka používá cookies. Vice info