Tvorba eshopu levně.
Vlastní eshop i pro začátečníky

Zde si vytvoříte vlastní e-shop skutečně levně

Než si přečtete všechny informace k tvorbě e-shopu, vytvořte si svůj nový e-shop na test na 30 dní ZDARMA:

Vytvořit e-shop

Chcete podnikat na internetu a ptáte se: Jak vytvořit vlastní e-shop?

Pokud teprve začínáte s tvorbou e-shopu, vytvořte si podnikatelský plán, který vám pomůže zesumarizovat myšlenku, poslouží jako návod a kontrola podnikání.

Zde naleznete návod, jak vytvořit e-shop. Tvorba eshopu levně a snadno, návod k vytvoření e-shopu pro eshopaře začátečníky.

Společně s Googlem a různými návody pro začínající podnikatele na internetu se dá celkem pěkně vytvořit podnikatelský plán pro vlastní eshop i svépomocně. 

Připravili jsme pro vás jednoduchý návod pro vytvoření e-shopu. Obsahuje 5 kroků, které je třeba vzít v úvahu při vytváření e-shopu.

 

1. krok: Výběr vhodného jména nového e-shopu nebo webové stránky

Název vašeho nového e-shopu i podnikání by měl být snadno zapamatovatelný, jasný a samozřejmě co nejkratší. Sepište si seznam klíčových slov, které vaše podnikání nejvíce vystihuje, a zeptejte se i nezainteresovaných osob. Pokud nemáte vybudovanou známou značku, je lepší, když název stránky obsahuje klíčové slovo z oblasti vašeho podnikání.

Ověřte si, zda je vaše doména volná na nic.cz.

 

2. krok: Hosting a CMS systém pro e-shop

Webhosting – je „místo", kde budete mít „zaparkovanou" svou doménu a obsah e-shopu/webové stránky. Pokud využijete placené systémy na tvorbu webových stránek jako např. náš ByznysWeb, webhosting máte v ceně za pronájem eshopu.

V ostatních případech si musíte webhosting koupit. Webhosting je potřeba napojit na e-shop software.

Ověřte si svého poskytovatele hostingu. Stabilita serverů je velmi důležitá. Když stránky padají, přicházíte o zákazníky, proto pozor. V současnosti se za nejstabilnější hosting považuje cloud.

Vytvořený e-shop nebo webové stránky můžete kdykoliv aktualizovat přes tzv. redakční systém (z angl. CMS – Content Management System). Celý provoz e-shopu máte ve vlastních rukou. Poskytovateli redakčního systému platíte poplatek za využívání redakčního systému a dalších služeb. Chci eshop rychle – jak na to?

Co potřebujete vědět, když chcete vytvořit e-shop

Dá se vytvořit e-shop i levněji? Ceny za pronájem e-shopu.

Tvorba eshopu na míru vs. tvorba eshopu zdarma.

Začněte s vytvářením e-shopu nyní, vytvoření e-shopu nebo tvorba webstránek je jednoduchá. K vyzkoušení vám stačí vyplnit e-mail a testovací e-shop je za okamžik vytvořen.

Vše zvládnete sami, třeba i z vlastního obýváku. Stačí vám počítač, připojení na internet, základní znalosti s prací na internetu a dobrý podnikatelský nápad.

 

3. krok: Přitažlivý a responzivní webdesign pro eshop

Šablony (templates) se postarají nejen o formu, barevnost a vhodné fonty písma, ale jsou navrženy tak, aby byl váš e-shop responzivní.

To znamená, že e-shop se automaticky přizpůsobuje zařízení, na kterém je zobrazen.

Vzhledem k stále rostoucímu počtu mobilních vyhledávání je responzivita nevyhnutelná. Výhodou je, že šablony e-shopu si dokážete upravit podle sebe. Můžete použít vlastní fotky, vložit vlastní logo, upravit logo, počet sloupců v patičce atd...

Automatické vygenerování šablony v ByznysWebu

Nevíte, jakou šablonu vybrat? Jak sladit barvy v e-shopu?
Zkuste speciální funkci – inteligentní hůlku, která vám na jeden klik vygeneruje novou šablonu pro e-shop. 

Postupem času může váš vytvořený e-shop vypadat jako např. e-shopy našich klientů.

V současnosti je trendem flat design.

 

4. krok: Obsahový marketing pro eshop

Při tvorbě obsahu e-shopu nebo webové stránky se vždy snažte zákazníkům nejen popsat své produkty a služby, ale zejména nabídnout jejich benefity, ukázat, jaký problém s jejich pomocí dokážete vyřešit

K tomu potřebujete:

  • Dokonale znát své produkty.
  • A stejně tak svou cílovou skupinu zákazníků.

Obsahový marketing je ideální nástroj na budování vaší značky. Jeho cílem je vzbudit u potenciálních zákazníků touhu po vašich produktech, službě. Šiřte obsah nejen na sociálních sítích, ale i na blogu, přes sekci nejčastějších otázek, v e-booku, přes newsletter nebo nativní kampaň.

 

5. krok: Reklama pro nový e-shop

Postarejte se o to, aby váš nový e-shop našlo co nejvíc lidí. Možnosti reklamy na internetu jsou neomezené, ale váš finanční rozpočet je omezený. Proto provozujte e-shop efektivně.

Začněte úplně od základu a to propagací, která nic nestojí. To je SEO. Optimalizace pro vyhledávače. Jak na SEO pro e-shop? Návody na seo optimalizaci krok po kroku.

PPC reklama, to je Google Ads, Sklik.cz, Etarget. Zde naleznete rady pro nastavení PPC reklamy pro eshop.

Jaké sociální sítě se oplatí založit pro nový e-shop?

Expandujte s e-shopem do zahraničí. Na začátek si vytvořte vlastní e-shop pro slovenský trh. S ByznysWeb.cz můžete provozovat všechny jazykové mutace e-shopu v jedné administraci a ušetříte tak na poplatcích za vytvoření e-shopu.

Vytvořit jednoduchý eshop - začněte teď:

 eshop systém od ByznysWeb.cz vhodný pro český trh i pro podnikání v zahraničí,

zkuste si vytvořit jednoduchý eshop na 30 dní zdarma.

Vytvořit e-shop

Přihlášení

Vyzkoušejte web nebo e-shop zdarma

Zavřít
Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.
Použití analytických nástrojů nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich návštěvníků a tomu, jak naši stránku používají. Můžeme použít nástroje první nebo třetí strany ke sledování nebo zaznamenávání vašeho procházení našich webových stránek, k analýze nástrojů nebo komponent, se kterými jste interagovali nebo je používali, k zaznamenávání konverzních událostí a podobně.
Můžeme používat soubory cookie a nástroje třetích stran k vylepšení nabídky produktů a/nebo služeb naší nebo našich partnerů, její relevance pro vás na základě produktů nebo stránek, které jste navštívili na tomto webu nebo na jiných webových stránkách.