Systém pro rychlé vytvoření webových stránek nebo e-shopů

Google Adwords konverze – instalace značky ve FLOXu (nové)

Zpět na kategorii

V novém rozhraní Google Adwords najdete od října 2017 tzv. Globální značku webu a útržek události. Nové značky se funkčně doplňují a umožňují sledovat vaše konverze na stránce (dokončení objednávky, registrace ...

V případě, že využíváte staré prostředí Adwords a chcete implementovat původní kód, postupujte podle staršího návodu.

Jak značku sledování konverzí přidáte na svůj web?

Nastavení probíhá jednoduše. Zvládnete jej i vy bez pomoci programátora – přímo z administrace e-shopu.

V administraci FLOXu v sekci

Nastavení v administraci FLOXe

Vyberte

Sekce Marketing a PPC - Google Adwords

 

A doplňte hodnoty, které získáte z nastavení konverze v rozhraní Adwords.
Není potřeba vkládat celý kód, jak vás průvodce v Adwords naviguje. Ale jen hodnoty:

1. ID konverze / google conversion ID / global site tag
2. ID konverzní akce / event snippet for order

Vzor - Nastavení konverze ve FLOXu

 

ID konverze 

= jedinečný číselný identifikátor konverze, který je vázán na každý účet AdWords.
Ve tvaru AW-GOOGLE_CONVERSION_ID (příklad AW-817796495).

Google conversion ID

 

ID konverzní akce

= unikátní identifikátor vygenerovaný po zadefinování konverze v rozhraní služby AdWords. Je součástí vygenerovaného útržku události (příklad AW-817796495/9in1CInVuHwQj6v6hQM)

ID konverznej akcie

ID na obrázku je pouze vzorový příklad – nebude fungovat na vašem webu. Adwords vám vygeneruje nový, unikátní ID kód. 

Jak nastavit značku konverze v případě jazykových verzí

V případě, že máte více jazykových verzí stránky, vygenerujte si značku v Google AdWords pro každou jazykovou verzi zvlášť.

V administraci FLOXu

Jak nastavit konverzi pro jazykové verze

V novém Adwords rozhraní

Konverzní akce pro jazykové verze

 

Kde v novém rozhraní Adwords se značka nachází?

V novém prostředí Adwords klikněte v pravém horním menu na ikonku ikonka kľúča v Adwords  a v sekci MĚŘENÍ vyberte – KONVERZE

Vyberte sekci konverze

 

1. Pokud vytváříte novou konverzní akci, postupujte podle návodu přes  ikonka Vytvoření nové konverzní akce
Průvodce vás dovede ke značce automaticky.

2. Pokud měníte původní kód za nový, klikněte na název konverzní akce.

Konverzní akce v Adwords

 

Rozbalí se vám podrobnosti nastavení. 

Skrolujte níže na – NASTAVENÍ ZNAČKY

nastavení značky

Globální značka webu - vzor

 

Útržek události - vzor

 

3. Vyberte si způsob, jak značku a útržek získáte:

  • Zkopírujte si značku a útržek do nějakého textového editoru. Následně vyberte jen ID konverze, které vložíte do FLOXe podle návodu výše.
  • Pokud chcete značku a útržek stáhnout a později přilepit nebo přeposlat svému administrátorovi, klikněte na tlačítko Stáhnout značku / Stáhnout útržek.

 

Jak zkontrolujete, že je značka aktivní a správně nastavená?

Pokud chcete zjistit, zda se značka nainstalovala správně, použijte:

1. Google Tag Assistant – rozšíření v prohlížeči Chrome – v průběhu několika vteřin ukáže skripty, které se načítají na pozadí vaší stránky. Informuje vás o chybách a naviguje v případě, že něco je potřeba upravit.

Google Tag assistant

2. V prostředí Adwords v sekci KONVERZE – KONVERZNÍ AKCE – vidíte aktuální stav konverzní značky. Vysvětlení, co znamená konkrétní stav, najdete přímo v Google nápovědě.

Konverzní akce - kontrola značky

 

3. Sledujte aktivní kampaně v prostředí Adwords a srovnejte výsledky s Google Analytics. Pokud ve zdrojích transakcí v Analytics uvidíte placenou reklamu, a Adwords vám ukazuje počet konverzí 0 – může to být signál, že něco není v pořádku.

 

Dobré vědět předtím než začnete:

  • Ověřte si, jakou verzi prostředí Adwords využíváte.
  • Nová globální značka webu bude aktivní na všech stránkách webu.
  • Do Adwords se info o dokončení konverze (objednávky) posílá z FLOXe v případě, že zákazník navštíví stránku konverze.

Ve FLOXu je tak automaticky přednastavená tzv. Děkovná stránka = souhrn objednávky. URL adresa vypadá jako nazev-domeny.cz/e/orders/save_success/interni-cislo-objednavky,

Souhrn objednávky - konverzní stránka

 

  • Původní nastavení a kódy z předešlé verze Adwords, které jste vkládali před říjnem 2017 jsou aktivní a můžete je i nadále využívat. Implementace globální značky se bude týkat jen novo vytvořených účtů v Google Adwords.

Chcete se ještě na něco zeptat? Napište nám:

Přihlášení (Flox 2)

Vyzkoušejte web nebo e-shop zdarma

Výběr designu:

Adresa stránek s koncovkou .flox.cz je zdarma. Adresu můžete kdykoliv změnit na tvar bez koncovky .flox.cz zakoupením nebo přesmerováním vlastní domény.

Vyberte si prosím některou z připravených šablon.
Design stránek můžete kdykoliv změnit v administraci, kde
najdete bohaté možnosti přizpůsobení šablon.
Rádi Vám vytvoříme i unikátní design na míru.

Tato stránka používá cookies. Vice info