Systém pro rychlé vytvoření webových stránek nebo e-shopů

Google Ads remarketing – instalace značky ve FLOXu (nové)

Zpět na kategorii

Remarketingová značka je nově (od října 2017) součástí tzv. globální značky webu a volitelného útržku událostí, které se vzájemně doplňují. Útržek události informuje globální značku webu, kdy má odeslat podrobnější údaje, které sledujete v rámci remarketingu (dokončení objednávky, registrace, vložený produkt do košíku...).

Globální značka a útržky nahrazují předchozí remarketingovou značku. V případě, že využíváte staré prostředí Ads a chcete implementovat původní kód, postupujte podle předešlého návodu.

Jak značku přidáte na web?

Nastavení probíhá jednoduše. Rozhraní pro nastavení remarketingu – klasického i dynamického najdete v sekci NASTAVENÍ / MARKETING a PPC / GOOGLE ADWORDS. Zde stačí vyplnit hodnoty Google Conversion ID a zakliknout REMARKETING ACTIVE. Nezapomeňte nastavení uložit.

V administraci FLOXu v sekci  

Nastavení v administraci FLOXe

Vyberte

Sekce Marketing a PPC - Google Adwords

 

A doplňte hodnoty, které získáte z nastavení konverze v rozhraní Ads.
Není potřeba vkládat celý kód, jak vás průvodce v Ads naviguje.

Ale pouze hodnoty:

1. ID konverze / google conversion ID / global site tag
2. ID konverzní akce / event snippet for order (v případě, že chcete sledovat akce konverze, jako dokončení objednávky na stránce, doporučujeme doplnit i ID konverzní akce) 

Vzorový příklad nastavení ve FLOXu

 

ID konverze 

= jedinečný číselný identifikátor konverze, který je vázaný na každý účet Ads.
Ve tvaru AW-GOOGLE_CONVERSION_ID (příklad AW-817796495).

Google conversion ID

 

ID konverzní akce

= unikátní identifikátor vygenerovaný po zadefinování konverze v rozhraní služby Ads. Je součástí vygenerovaného útržku udalosti (příklad AW-817796495/9in1CInVuHwQj6v6hQM). Umožní odesílat do Ads údaje o dokončení akce konverze na stránce. Ve vašem případě např. dokončení objednávky.

ID konverznej akcie

ID na obrázku je jen vzorový příklad. Ads vám vygeneruje nový, unikátní ID kód, který si zkopírujete a vložíte do FLOXe.

 

Jak nastavit značku konverze v případě jazykových verzí

V případě, že máte více jazykových verzí stránky, vygenerujte si značku v Google Ads pro každou jazykovou verzi zvlášť.

V administraci FLOXu

Nastavení v případě jazykových verzí

 

V novém Adwords rozhraní

Konverzní akce pro jazykové verze

 

Kde se v novém rozhraní Ads nachází značka?

V novem prostředí Ads klikněte v pravém horním menu na ikonku ikonka kľúča v Adwords  a v sekci MĚŘENÍ vyberte – KONVERZE

Vyberte sekci konverze

 

1. Pokud vytváříte novou konverzní akcii, postupujte podle návodu přes  ikonka Vytvoření nové konverzní akce
Průvodce vás dovede ke značce automaticky.

2. Pokud měníte původní kód za nový, klikněte na název konverzní akce.

Konverzní akce v Adwords

 

Rozbalí se vám podrobnosti nastavení. 

Skrolujte níž na NASTAVENÍ ZNAČKY

nastavení značky

Globální značka webu - vzor

 

Útržek události - vzor

 

3. Vyberte si způsob, jak značku a útržek získáte:

  • Zkopírujte si značku a útržek do nějakého textového editoru. Následně vyberte / zkopírujte ctrl+c jen ID konverze, které vložíte ctrl+v do FLOXu podle návodu výše.
  • Pokud chcete značku a útržek stáhnout a později přilepit nebo přeposlat vašemu administrátorovi, klikněte na tlačítko Stáhnout značku / Stáhnout útržek.

 

Jak zkontrolujete, že je značka aktivní a správně nastavená?

Jestli chcete zjistit, zda se značka nainstalovala správně, použijte:

1. Google Tag Assistant – rozšíření v prohlížeči Chrome – v průběhu několika vteřin ukáže skripty, které se načítají na pozadí vaší stránky. Informuje vás o chybách a naviguje v případě, že je potřeba něco upravit.

Google Tag assistant

2. V prostředí Ads v sekci KONVERZE – KONVERZNÍ AKCE – vidíte aktuální stav konverzní značky. Vysvětlení, co znamená konkrétní stav, najdete přímo v Google nápovědě.

Konverzní akce - kontrola značky

 

3.  Sledujte aktivní kampaně v prostředí Ads a porovnejte výsledky s Google Analytics. Když ve zdrojích transakcí v Analytics uvidíte placenou reklamu, a Adwords vám ukazuje počet konverzí 0 – může to být signál, že něco není v pořádku.

 

Dobré vědět předtím, než začnete:

  • Ověřte si, jakou verzi prostředí Ads využíváte.
  • Nová globální značka webu bude aktivní na všech stránkách webu.
  • Nezapomeňte, že na to, abyste mohli remarketingový seznam použít, musí mít vaše stránka min. počet návštěv. Jinak se reklama zobrazovat nebude. Aktuálně je pro Obsahovou reklamu (Google Display Network) minimální počet 100 aktivních návštěvníků po dobu 30 dnů. Pro Textovou reklamu (Google search) je potřebných 1000 aktivních návštěv.
  • Původní nastavení a kódy z předešlé verze Ads, které jste vkládali před říjnem 2017, jsou aktivní a můžete je i nadále využívat. Implementace globální značky se bude týkat jen nově vytvořených účtů v Google Ads.

 

Chcete se ještě na něco zeptat? Napište nám:

Přihlášení (Flox 2)

Vyzkoušejte web nebo e-shop zdarma

Výběr designu:

Adresa stránek s koncovkou .flox.cz je zdarma. Adresu můžete kdykoliv změnit na tvar bez koncovky .flox.cz zakoupením nebo přesmerováním vlastní domény.

Vyberte si prosím některou z připravených šablon.
Design stránek můžete kdykoliv změnit v administraci, kde
najdete bohaté možnosti přizpůsobení šablon.
Rádi Vám vytvoříme i unikátní design na míru.

Tato stránka používá cookies. Vice info