Tvorba eshopu levně. Vlastní eshop i pro začátečníky
Zde si vytvoříte vlastní e-shop skutečně levně
Než si přečtete všechny informace k tvorbě e-shopu, vytvořte si svůj nový e-shop na test na 30 dní ZDARMA:
Chcete podnikat na internetu a ptáte se: Jak vytvořit vlastní e-shop?
Pokud teprve začínáte s tvorbou e-shopu, vytvořte si podnikatelský plán, který vám pomůže zesumarizovat myšlenku, poslouží jako návod a kontrola podnikání.
Společně s Googlem a různými návody pro začínající podnikatele na internetu se dá celkem pěkně vytvořit podnikatelský plán pro vlastní eshop i svépomocně.
Připravili jsme pro vás jednoduchý návod pro vytvoření e-shopu. Obsahuje 5 kroků, které je třeba vzít v úvahu při vytváření e-shopu.
Název vašeho nového e-shopu i podnikání by měl být snadno zapamatovatelný, jasný a samozřejmě co nejkratší. Sepište si seznam klíčových slov, které vaše podnikání nejvíce vystihuje, a zeptejte se i nezainteresovaných osob. Pokud nemáte vybudovanou známou značku, je lepší, když název stránky obsahuje klíčové slovo z oblasti vašeho podnikání.
Ověřte si, zda je vaše doména volná na nic.cz.
Webhosting – je „místo", kde budete mít „zaparkovanou" svou doménu a obsah e-shopu/webové stránky. Pokud využijete placené systémy na tvorbu webových stránek jako např. náš ByznysWeb, webhosting máte v ceně za pronájem eshopu.
V ostatních případech si musíte webhosting koupit. Webhosting je potřeba napojit na e-shop software.
Ověřte si svého poskytovatele hostingu. Stabilita serverů je velmi důležitá. Když stránky padají, přicházíte o zákazníky, proto pozor. V současnosti se za nejstabilnější hosting považuje cloud.
Vytvořený e-shop nebo webové stránky můžete kdykoliv aktualizovat přes tzv. redakční systém (z angl. CMS – Content Management System). Celý provoz e-shopu máte ve vlastních rukou. Poskytovateli redakčního systému platíte poplatek za využívání redakčního systému a dalších služeb. Chci eshop rychle – jak na to?
Co potřebujete vědět, když chcete vytvořit e-shop
Dá se vytvořit e-shop i levněji? Ceny za pronájem e-shopu.
Tvorba eshopu na míru vs. tvorba eshopu zdarma.
Začněte s vytvářením e-shopu nyní, vytvoření e-shopu nebo tvorba webstránek je jednoduchá. K vyzkoušení vám stačí vyplnit e-mail a testovací e-shop je za okamžik vytvořen.
Vše zvládnete sami, třeba i z vlastního obýváku. Stačí vám počítač, připojení na internet, základní znalosti s prací na internetu a dobrý podnikatelský nápad.
Šablony (templates) se postarají nejen o formu, barevnost a vhodné fonty písma, ale jsou navrženy tak, aby byl váš e-shop responzivní.
To znamená, že e-shop se automaticky přizpůsobuje zařízení, na kterém je zobrazen.
Vzhledem k stále rostoucímu počtu mobilních vyhledávání je responzivita nevyhnutelná. Výhodou je, že šablony e-shopu si dokážete upravit podle sebe. Můžete použít vlastní fotky, vložit vlastní logo, upravit logo, počet sloupců v patičce atd...
Automatické vygenerování šablony v ByznysWebu
Nevíte, jakou šablonu vybrat? Jak sladit barvy v e-shopu?
Zkuste speciální funkci – inteligentní hůlku, která vám na jeden klik vygeneruje novou šablonu pro e-shop.
Postupem času může váš vytvořený e-shop vypadat jako např. e-shopy našich klientů.
V současnosti je trendem flat design.
Při tvorbě obsahu e-shopu nebo webové stránky se vždy snažte zákazníkům nejen popsat své produkty a služby, ale zejména nabídnout jejich benefity, ukázat, jaký problém s jejich pomocí dokážete vyřešit.
K tomu potřebujete:
- Dokonale znát své produkty.
- A stejně tak svou cílovou skupinu zákazníků.
Obsahový marketing je ideální nástroj na budování vaší značky. Jeho cílem je vzbudit u potenciálních zákazníků touhu po vašich produktech, službě. Šiřte obsah nejen na sociálních sítích, ale i na blogu, přes sekci nejčastějších otázek, v e-booku, přes newsletter nebo nativní kampaň.
Postarejte se o to, aby váš nový e-shop našlo co nejvíc lidí. Možnosti reklamy na internetu jsou neomezené, ale váš finanční rozpočet je omezený. Proto provozujte e-shop efektivně.
Začněte úplně od základu a to propagací, která nic nestojí. To je SEO. Optimalizace pro vyhledávače. Jak na SEO pro e-shop? Návody na seo optimalizaci krok po kroku.
PPC reklama, to je Google Ads, Sklik.cz, Etarget. Zde naleznete rady pro nastavení PPC reklamy pro eshop.
Jaké sociální sítě se oplatí založit pro nový e-shop?
Expandujte s e-shopem do zahraničí. Na začátek si vytvořte vlastní e-shop pro slovenský trh. S ByznysWeb.cz můžete provozovat všechny jazykové mutace e-shopu v jedné administraci a ušetříte tak na poplatcích za vytvoření e-shopu.
Vytvořit jednoduchý eshop - začněte teď:
eshop systém od ByznysWeb.cz vhodný pro český trh i pro podnikání v zahraničí,