Jaké funkce Zboží.cz podporuje FLOX?
Chcete zvýšit prodej svých produktů? Nové zákazníky vám přivedou i srovnávače zboží. Doporučujeme zejména Zbozi.cz .
Více informací o službě a případné registraci získáte i přímo v nápovědě.
Pokud jste svůj eshop již na Zbozi.cz registrovali, nastavte si export produktů v administraci svého e-shopu.
Jaké funkce Zboží.cz podporuje CMS FLOX?
Základní nastavení eshopu pro Zbozi.cz naleznete v sekci NASTAVENÍ / PRODUKTOVÉ SROVNÁVAČE / Zboží.cz. Zde najdete funkce, díky kterým můžete snadno doladit svůj XML feed pro optimální zobrazení produktů v tomto srovnávači.
K čemu slouží:
- Výchozí termín dodání – info o nastavení.
- Výchozí Zboží CPC – nastavíte maximální cenu, kterou jste ochotni nabídnout za proklik.
- Exportovat doplňková pole – do feedu se budou táhnout i doplňkové pole vašich produktů. Vaše doplňkové pole budou v Zboží.cz fungovat jako filtr podle parametrů produktu (např. Barva, materiál, druh). Návštěvník Zboží.cz tak rychleji najde co potřebuje, tedy i váš produkt.
- Tag PRODUCTNAME pro Zboží.cz funguje na stejném principu jako pro Heureku.
- Přidat varianty k názvu produktu – vloží přiřazené varianty k názvu produktu. Tag <PRODUCT> bude mít pak např. takový tvar "Roxy kabelka Barva oranžová, Materiál umělá kůže"
- Přenos jednotkové ceny – pokud používáte měrné jednotky, aktivace této funkce dosadí do XML cenu za měrnou jednotku a ne prodejní cenu. Např. pokud prodáváte podlahy cena za m2 je 11 € (tj cena měrné jednotky) ale cena balení je 19 € (tj prodejní cena), do Zboží.cz pošlete nižší cenu = 11 €, což je pro vás výhodnější.
- Erotic goods – toto políčko zaškrtněte v případě, že nabízíte zboží erotického charakteru. Následně se budou vaše produkty na Zboží.cz zobrazovat v erotických kategoriích.
Měření konverzí
Abyste věděli, zda je vaše inzerce na Zboží.cz skutečně efektivní, je potřeba přidat do e-shopu konverzní kód. Ten slouží k měření konverzí, tedy počtu a hodnoty objednávek od zákazníků, kteří do vašeho obchodu přišli přes Zbozi.cz.
Jak na to?
Potřebné údaje k aktivaci získáte v administraci zbozi.cz. Po přihlášení přejděte do sekce KAMPANĚ. Dále klikněte na odkaz SPRÁVA KAMPANĚ.
Otevře se stránka, kde klikněte na MĚŘENÍ konverze a zkopírujte vygenerované ID a PRIVÁTNÍ KLÍČ.
Po kliknutí se obrázek zvětší
V dalším kroku přejděte do nastavení FLOXe, sekce NASTAVENÍ / PRODUKTOVÉ SROVNÁVAČE / Zboží.cz. Zde vložte údaje potřebné pro měření konverze, Shop ID (ID provozu) a Privátní klíč (Tajný klíč), které si zkopírujete z nastavení na zbozi.cz a uložte.
Zbozi.cz kategorie
Pro lepší párování produktů na Zbozi.cz je dobré, abyste kategoriím svých produktů nastavili kategorie pro Zbozi.cz. K tomu slouží funkce KATEGORIE Zboží.cz, kterou najdete v sekci PRODUKTY / VLASTNOSTI KATEGORIE – záložka PRODUKTOVÉ SROVNÁVAČE.
Každé kategorii přiřaďte vhodnou kategorii ze Zboží.cz.
Chcete-li zvolenou kategorii pro Zbozi.cz vymazat, klikněte na tlačítko RESETOVAT.
Tag lze použít k zvýraznění nabídky mezi ostatními obchody v srovnávači Zbozi.cz. Ale pozor, je možné použít pouze jednu z hodnot pro celou kategorii produktů. Nelze tedy kombinovat více výhod najednou. Můžete vybrat jednu z následujících možností: Prodloužená záruka, Příslušenství zdarma, Pouzdro zdarma, Dárek zdarma, Voucher na další nákup nebo Montáž zdarma.
Ukázka zobrazení EXTRA MESSAGE v seznamu obchodů pod produktem:
Dodací lhůta (DELIVERY_DATE)
Pokud si přejete pro všechny produkty nastavit jednotnou dodací lhůtu (zadáváte pouze číslo = počet dnů, např. 0 znamená, že zboží je skladem ihned k dodání, 7 = zboží je dostupný do 7 dnů), můžete tak učinit v základních nastaveních pro Zboží.cz v NASTAVENÍ / PRODUKTOVÉ SROVNÁVAČE / Zboží.cz
Přečtěte si, jak správně zadat Dodací lhůtu podle Zboží.
Dodací lhůtu je možné nastavit i podle konkrétních statusů, k dispozici máte rozhraní NASTAVENÍ / SKLAD / STATUS / záložka DOSTUPNOST: