Zpět na kategorii
Jak lidé ve Vašem webu klikají?
Příklad - klient měl na 4 podstránkách nesmyslné odkazy do titulní stránky. Až třetina návštěvníků na tyto odkazy klikla, dostala se na titulní stránku a zůstala zmatená, protože na titulce nebyl požadovaný obsah a následně návštěvníci masově odcházeli.
Co když právě nesmyslné odkazy způsobují vysokou míru opuštění stránky? Posíláte své návštěvníky do podstránek, které jsou pro Vás opravdu důležité? Nemáte ve webu odkazy, které matou návštěvníky?
Zjistěte to s pomocí přehledu Analýza na stránce!
Kde v Google Analytics najdu přehled Jak lidé ve Vašem webu klikají?
Standardní přehledy - Obsah - Analýza na stránce
Pokud Vás zajímá, kdo klikne na Vaše reklamní bannery, přečtěte si náš článek na blogu o podnikání na internetu.