Storno vlastní objednávky pro registrované uživatele
Vaši klienti si mohou sami vystornovat svou objednávku, pokud jim to dovolíte.
Stačí v sekci NASTAVENÍ / OBJEDNÁVKY / VŠEOBECNÉ zaškrtnout možnost POVOLIT STORNO OBJEDNÁVKY PRO VÝCHOZÍ STAV OBJEDNÁVKY. Nastavení uložte.
POZOR: Klient může vystornovat svou objednávku pouze dokud Vy v administraci nezměníte její status. Toto opatření je provedeno pro Vaše pohodlí, aby klienti nemohli stornosť již vyřízené objednávky.
Storno objednávky pro Vaše zákazníky je dostupné po přihlášení v rozhraní MOJE OBJEDNÁVKY.
Klient si otevře detail objednávky a klikne na tlačítko STORNO.
Stornovanou objednávku zákazník vidí v seznamu objednávek pobarvenou červeně. Nepřijde mu žádný informační e-mail o zrušení objednávky.
Po vystornovaní objednávky zákazníkem Vám systém odešle o tomto kroku informaci na Váš email (resp. na email administrátora Vašeho eshopu).
Také Vy v administraci vidíte tuto objednávku s červeným podbarvením. Po otevření objednávky Vám systém napoví, z jakého důvodu je zablokována:
Blokace objednávky se zruší jakmile kliknete na tlačítko ULOŽIT v detailu objednávky.