Zkuste do reklamního textu vložit dynamické klíčové slovo
Do nadpisu popisku v Google vložte {Keyword:}, v případě eTargetu # Keyword # (pro eTarget více info zde).Jde o tzv. dynamické klíčové slovo.
Dynamické klíčové slovo je klíčové slovo, které spustilo zobrazení inzerátu. Díky němu se v nadpisu vždy zobrazí relevantnější klíčové slovo a na váš odkaz se tak může více klikat.
Více informací a příklady na: http://google-cz.blogspot.com/2009/07/dynamicke-promenne-v-adwords-uplny.html
Výtah z článku:
V praxi to funguje tak, že napíšete například takový inzerát:
{Keyword: Boty} s 50% slevou
Kupte si boty on-line za poloviční
cenu. Dodání do 3 týdnů.
www.example.com
V seznamu klíčových slov máte tato klíčová slova:
boty
polobotky
lodičky
sportovní obuv
tenisky
Všimněte si makra {Keyword: Boty} v textu inzerátu. Tento kód říká systému AdWords: Sem vlož klíčové slovo, které inzerát spustilo. To znamená, že pokud hledá uživatel na Google [boty], zobrazí se inzerát s nadpisem Boty s 50% slevou. Pokud hledá [polobotky], zobrazí se nadpis Polobotky s 50% slevou.
Důležité upozornění: Vloží se opravdu vždy jen klíčové slovo, které je v seznamu klíčových slov, nikoli výraz, který napsal uživatel do políčka vyhledávání. Když tedy někdo hledá [levné polobotky], zobrazí se opět nadpis Polobotky s 50% slevou (ne Levné polobotky s 50% slevou). To umožňuje větší kontrolu nad konečnou podobou inzerátu.