Skvělý zdroj zpětných odkazů – youtube.com
Popularita video marketingu každým rokem stoupá. Video příspěvky jsou uživatelům internetu čím dál blíž. V této rychlé době upřednostňujeme video před textem a video obsah považujeme za mnohem důvěryhodnější než textové informace.
Video a online marketing
Od roku 2005, kdy YouTube uzřel světlo světa, roste počet zhlédnutých videí závratnou rychlostí.
Věděli jste, že první video na YouTube pověsil jeden ze spoluzakladatelů společnosti – Jawed Karim?
Sdílení videa je vhodné i v rámci SEO, optimalizace pro vyhledávače. Název vašeho videa proto musí být výstižný a obsahovat klíčové pojmy.
Jeho šíření na internetu je velice jednoduché a rychlé. Spoustu zpětných odkazů na svůj web klidně získáte už za jeden den. Stačí, aby bylo video virální.
Jak vložit video z youtube.com na stránky ve FLOXu?
V redakčním systému FLOX vkládejte video z youtube.com prostřednictvím widgetu Youtube video.
Pokud prodáváte produkty, ke kterým jsou k dispozici videa např. od dodavatelů, nebo jste si natočili vlastní produktová videa, přidejte je ido produktové fotogalerie.
Jak vložit nadpis, popis a klíčová slova při nahrávání videa?
Máte 2 možnosti:
Jak vložit nadpis, popis a klíčová slova při nahrávání videa
Klikněte na ikonu kamery a vyberte jednu z možností Nahrát video:
Vyberte požadovaný video soubor ze svého počítače nebo externího úložiště, a než se proces nahrávání ukončí, vyplňte Název, popis nebo miniaturu videa:
Video přidejte do seznamů videí, která máte vytvořená, do kategorií, přidejte štítky s klíčovými slovy, případně další nastavení a video zveřejněte:
Jak vyplnit nadpis, popis a klíčová slova k nahranému videu na YouTube
Vyberte nahrané video, jehož popisky chcete upravit, a klikněte na jeho název:
V detailu videa upravte název, popis videa, přidejte miniaturu náhledu a štítky:
Je video vhodné i pro webové stránky bez e-shopu?
Určitě ano. Pokud nemáte e-shop, prezentujte ve videu svou firmu a služby, které nabízíte, případně benefity spolupráce s vámi.
Video zveřejněte do sekce KONTAKT, Proč my apod. Zvýšíte tak důvěryhodnost svého webu. Vhodné je, abyste ve videu účinkovali přímo vy a vaši zaměstnanci.
My jsme do prezentačního videa zakomponovali i své klienty, e-shopaře z ByznysWebu:
Rozhodně využijte služby profesionálů, kteří vám video zpracují do potřebného formátu a dodrží optimální délku video spotu.
Na svém YouTube kanálu publikujte i videa z televizních programů, ve kterých byla zmíněna vaše firma nebo vaše produkty.
Každé video samozřejmě sdílejte nejen na youtube.com, ale i na sociálních sítích.