Statusy objednávek
V sekci OBJEDNÁVKY lze měnit stav objednávky. Systém vám nabízí na výběr vícero předem nastavených statusů, které můžete editovat nebo doplnit podle svých potřeb.
Doporučujeme nastavit si Výchozí status objednávky, který systém přiřadí automaticky každé nové objednávce. Toto nastavení naleznete v sekci NASTAVENÍ / JAZYKY. Kliknete na konkrétní jazykovou verzi a v záložce NASTAVENÍ OBCHODU vyberete výchozí status
Postup změny stavu objednávky:
- Přesuňte se do sekce OBJEDNÁVKY.
- Ve sloupci STATUS změňte stav objednávky po kliknutí na momentálně nastavený status dané objednávky.
- Otevře se okno ZMĚNIT STAV OBJEDNÁVKY, ve kterém můžete vybrat požadovaný status.
- O změně statusu lze rovněž informovat zákazníka, pokud v tomto okně označíte možnost POSLAT E-MAIL. Na e-mailovou adresu, kterou zákazník zadal při objednávce, přijde zpráva následujícího znění: Vaše objednávka č. .... změnila stav na: ......... Tento text lze upravit v sekci NASTAVENÍ /TEXTY A ŠABLONY / PŘEDDEFINOVANÉ ŠABLONY.
- Jméno a e-mail odesílatele těchto zpráv upravíte v sekci NASTAVENÍ/E-MAILY/ODESÍLATELÉ.
- Pokud chcete, aby se společně s e-mailovou zprávou o změně stavu objednávky odeslal i nějaký další komentář, napište ho do kolonky DOPLŇUJÍCÍ ZPRÁVA.
Doplnění, úprava statusů:
Předem definované statusy lze editovat v sekci NASTAVENÍ/OBJEDNÁVKY/STATUSY.
Seznam statusů:
Status upravíte kliknutím na název statusu, který chcete změnit, nebo na ikonu tužky. Otevře se formulář UPRAVIT STAV. Zde můžete změnit název statusu, přidat popis, změnit barvu písma, ...
Nový status vytvoříte pomocí tlačítka NOVÝ STAV vpravo nahoře. Vyplňte potřebné údaje, vyberte barvu písma (pro lepší orientaci v statusech). Jestliže označíte možnost POSLAT E-MAIL, přijde zákazníkovi zpráva o změně statusu. Údaje uložte.