Systém pro rychlé vytvoření webových stránek nebo e-shopů

Volte správná klíčová slova a moto stránky (Plánovač klíčových slov)

Zpět na kategorii

Prodáváte umělecké potřeby, ale na titulní stránce jste napsali text „Všechno pro šikovné ruce" a moto stránky je „Pro šikulky"? Chyba.

  • Nikdo nebude hledat pojem šikovné ruce, a tak vaši stránku nikdo nenajde a nic si nekoupí. Lidé ale budou hledat pojmy „umělecké potřeby, kreativní potřeby, aranžérské potřeby", tyto hlavní klíčové pojmy umístěte opakovaně na titulní stránku, do mota stránky, do nadpisu stránky a všude tam, kde je to vhodné.
  • Doporučujeme věnovat se na každé stránce zejména 2–3 klíčovým pojmům. Na každé další podstránce se zaměřte na jiné 2–3 klíčové pojmy.

Například:

  • Titulní stránka: umělecké potřeby, potřeby pro umělce.
  • Podstránka: prodej uměleckých potřeb, levné umělecké potřeby, kreativní potřeby.
  • Podstránka: umělecké potřeby, kreativní potřeby, výtvarné potřeby.
  • Podstránka: potřeby pro umělce, prodej uměleckých potřeb, aranžérské potřeby.

prikladPříklad z praxe 1:
Uvádíte na titulní stránce, že prodáváte vázy, skleničky, karafy, dózy, podnosy, ...? CHYBA!
Proč? Pojmy jako „vázy, skleničky" atd. jsou příliš všeobecné a nerelevantní, těžko se dostanete na první místo na Googlu. Musíte uvést slovní spojení, např. „křišťálové vázy".
Jak správně napsat, co prodáváte? Vypište slovní spojení:

  • Křišťálové vázy, křišťálové skleničky, skleněné karafy, křišťálové dózy, skleněné podnosy.
  • Křišťálové karafy, sady skleniček, whisky set, svatební skleničky.
  • Jubilejní sklenice, vysoký smalt bílý, smalt červený, křišťálové svícny, stojany na ubrousky.
  • Firemní logo na skle, gravírování jmen.

prikladPříklad z praxe 2:
Pokud je vaše služba lokální, připisujte do klíčových slov i město. Je to velmi důležité!

Jestliže provozujete pneuservis v Praze, je nutné všude uvádět pojmy jako „pneu praha, pneuservis praha, pneumatiky praha, výměna pneu praha" a jiné pojmy, které mohou zadat vaši klienti do Googlu nebo Seznamu.

Jste-li masér z Brna, uvádějte pojmy jako „masáže brno, masáž brno, baňkování brno, lymfodrenáž brno, thajská masáž brno, lymfomasáž brno, sportovní masáž brno" apod.

prikladPříklad z praxe 3:
Mnoho klientů si myslí, že stačí vyplnit klíčová slova ve VLASTNOSTECH STRÁNEK a na titulní stránce v textu umístit projev ředitele a všeobecný obsah: Naše nabídka produktů je široká a bohatá, my jsme ta správní firma! Jsme mladá a dynamická firma. Toto je ale obrovská CHYBA, protože nejdůležitější optimalizace je OPTIMALIZACE OBSAHU, tedy uvádění pojmů, které zadávají návštěvníci ve vyhledávačích v obsahu webových stránek.

tipTIP: Jak zjistíte, která klíčová slova jsou v dané oblasti nejvíc vyhledávána uživateli internetu?

  • Použijte Plánovač klíčových slovNástroj od Google umožní vyselektovat nejfrekventovanější hledané výrazy, slovní spojení.

1. V Google AdWords přejděte na stránku NÁSTROJE / PLÁNOVAČ KLÍČOVÝCH SLOV

planovac klíčových slov

Po kliknutí se obrázek zvětší

2. Na další straně vyplňte údaje a klikněte na ZÍSKAT NÁVRHY

generátor klíčových slov

3. Následně se vám zobrazí seznam navržených klíčových slov pro zadanou zemi a jazyk.

 

tip Pokud chcete zjistit, kolikrát byla vaše klíčová slova vyhledávána na Seznam.cz, na adrese http://search.seznam.cz/stats?collocation=slovo nahraďte „slovo" svým klíčovým slovem, např. http://search.seznam.cz/stats?collocation=potreby

Pokud je denní hledanost nižší 100, statistika se neukáže; pokud se ale jedná o pojem s denní hledaností vyšší než 100, statistika se zobrazí.

Nemrhejte svými finančními prostředky!

Chcete se ještě na něco zeptat? Napište nám:

Přihlášení (Flox 2)

Vyzkoušejte web nebo e-shop zdarma

Výběr designu:

Adresa stránek s koncovkou .flox.cz je zdarma. Adresu můžete kdykoliv změnit na tvar bez koncovky .flox.cz zakoupením nebo přesmerováním vlastní domény.
Stisknutím tlačítka souhlasíte s obchodními podmínkami ByznysWeb.cz.

Vyberte si prosím některou z připravených šablon.
Design stránek můžete kdykoliv změnit v administraci, kde
najdete bohaté možnosti přizpůsobení šablon.
Rádi Vám vytvoříme i unikátní design na míru.

Tato stránka používá cookies. Vice info