Nedaří se mi přihlásit do administrace, změna hesla
1. Ověřte si, zda se přihlašujete na správné adrese. Správná adresa je: https://www.nazev-domeny.flox.cz/admin nebo nazev-domeny.cz/admin
nikoli www.flox.cz/admin
2. Ujistěte se, že zadáváte jméno a heslo správně, bez překlepu.
Ověřte, zda nemáte zapnuta velká písmena / vypnuta čísla na numerické klávesnici (klávesy Caps Lock, Num Lock).
3. Pokud jste zapomněli heslo, nechte si nové heslo poslat na e-mail, který jste zadali při registraci. Stačí kliknout na link ZAPOMENUTÉ HESLO, který se nachází pod přihlašovacím formulářem.
Nové přihlašovací údaje vám přijdou na registrační e-mail. Nové heslo bude obsahovt náhodně vygenerované znaky, proto si jejraději změňte na takové, které si zapamatujete ale které bude zároveň silné. Pro tento účel doporučujeme využívat např. klíčenku v iOS.
Změna hesla
V sekci KLIENTI otevřete záložku OSOBY a klikněte na svůj registrační e-mail. Zadejte 2x nové heslo. Ideální heslo by mělo obsahovat malá i velká písmena, čísla a nemělo by obsahovat název domény.
Uložte nové heslo.
4. Pokud jsou jméno a heslo správné a přihlašování do administrace webové stránky přesto nefunguje:
- Máte nastavený příliš vysoký stupeň ochrany počítače, internetového prohlížeče. Snižte stupeň ochrany na středně vysoký (v Internet Explorer – NÁSTROJE – MOŽNOSTI SÍTĚ INTERNET – záložka ZABEZPEČENÍ – změňte polohu šoupátka)
- Smažte si Cookies:
Postup v Mozilla Firefox a Google Chrome: na klávesnici zmáčkněte CTRL+SHIFT+DELETE a potvrďte OK.
Postup v Internet Explorer: NÁSTROJE – MOŽNOSTI SÍTĚ INTERNET – záložka OBECNÉ – HISTORIE PROHLÍŽENÍ – ODSTRANIT.
Postup pro Safari: Historie – vyčistit historii a vyberte časové období podle potřeby.