Report osobních údajů
V CMS systému FLOX si můžete vytvořit přímo v administraci report osobních údajů, které jsou v systému evidovány u všech zákazníků. Report poskytne bližší informace o přihlášení zákazníka, o objednávkách, uložených adresách a jiných údajích, které jsou k záznamu evidovány v databázi vašeho e-shopu nebo webové stránky.
Vytvoření reportu osobních údajů
1. V administraci přejděte do sekce Nastavení > Soukromí a zabezpečení > Tools a klikněte na Nový report osobních údajů:
2. V okně pro vytvoření nového reportu vyplňte pole Název / subjekt. Můžete zde zadat e-mailovou adresu, jméno zákazníka nebo IP adresu. Následně klikněte na tlačítko Vyhledávání.
3. Po kliknutí na Vyhledat se zobrazí všechny záznamy, které jsou v systému evidovány k hledanému řetězci. Vlevo vidíte jednotlivé záznamy a vpravo obsah reportu, co představuje seznam údajů, které se budou v reportu nacházet. Jednotlivé záznamy můžete na pravou stranu přidat pomocí modré šipky vpravo. Pokud chcete přidat do reportu všechny údaje najednou, klikněte na tlačítko Přidat všechny nad seznamem jednotlivých záznamů.
4. Některé záznamy se mohou zobrazovat jako sloučené, to znamená, že v jednom poli je více záznamů. Pomocí ikonky tyto záznamy rozdělíte na samostatné řádky a můžete je přidat do seznamu údajů na report individuálně.
5. Když máte v políčku Obsah reportu všechny údaje, které chcete do reportu zahrnout, vytvořte nový report kliknutím na tlačítko Vytvořit report:
6. Po kliknutí na Vytvořit report se zobrazí okno s upozorněním, že údaje v tomto reportu nemohou být dodatečně upraveny. Oznámení potvrďte tlačítkem Pokračovat – report je kompletní:
Po vytvoření reportu se váš nový report zobrazí v seznamu reportů.
Vytvořený report můžete vytisknout kliknutím na ikonku tiskárny. Po kliknutí na ikonku tiskárny dojde k vygenerování PDF souboru. PDF obsahuje všechny údaje, které jste do reportu přidali při jeho vytváření.
Kliknutím na ikonku panáčka u daného reportu můžete anonymizovat osobní údaje v reportu. Po anonymizaci budou osobní údaje zašifrovány. Tyto údaje budou viditelné jako zašifrované v administraci, a pokud měl zákazník vytvořený účet, nebude se do něj moct přihlásit. Anonymizovat osobní údaje z reportu proto doporučujeme pouze v případě, že o to váš zákazník vysloveně požádá.