Retino

Komplexní a pohodlné automatizované řešení pro vrácení zboží a reklamace pro váš e-shop.

Vratky a reklamace s úsporou až 75% času. Ceník Retino. Informujte se o aktuálních možnostech přímo u dodavatele Retino. Kontakt na Retino

Co umožňuje Retino: od založení případu po jeho uzavření zjednoduší život jak vám, tak i vašim zákazníkům. S Retino máte vše na jednom místě - od centra řešení problémů až po sledování průběhu případu.

Zákazníci se mohou jednoduše odbavit sami přímo na vašem e-shopu díky chytrému integrovanému portálu. Retino se postará nejen o reklamace, ale i o zpětnou dopravu z různých míst EU. Zákazníci jsou v obraze díky informacím o průběhu jejich vrácení nebo reklamace a každý případ má svou sledovací stránku, což snižuje počet dotazů na zákaznickou podporu.

Administrace Retina poskytuje detailní historii každého případu, včetně veškeré zákaznické komunikace, změn stavů a zpracovaných refundací. Systém sleduje termíny a umožňuje jednoduché zadání čísla účtu pro rychlé refundace. Statistiky a reporting poskytují přehledné informace o zpětných procesech.

Po uzavření případu můžete získat zpětnou vazbu od zákazníků prostřednictvím dotazníka spokojenosti, a nejlepší e-shopy obdrží certifikát Bezproblémové Reklamace. Retino také zvládá komunikaci s mezinárodními zákazníky v 10 jazycích a zajišťuje zpětnou dopravu ve 23 zemích EU.

 

Vyzkoušet zdarma

Přihlášení

Vyzkoušejte web nebo e-shop zdarma

Zavřít
Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti