28.4.2025
- Přiřazení balíků k produktu – Pokud používáte sklad, můžete každému produktu nebo skladové položce přiřadit jeden nebo více balíků s nastavením rozměrů, hmotnosti a poznámky. Toto využijete při přiřazení dopravy k objednávce.
- Pokud produkt nemá přiřazený balík, ale má vyplněnou hmotnost (postaru), systém to považuje za jeden balík s touto hmotností.
- Pokud má skladová položka vlastní balíky, použijí se ty; pokud ne, systém vezme balíky produktu; pokud ani ty nejsou nastavené, použije pouze hmotnost.
- Při nastavení dopravy přibyla sekce "Příplatky", kterou je třeba aktivovat zaškrtnutím checkboxu – po aktivaci systém spočítá balíky v košíku a podle nastavených pravidel dopočítá příplatek za dopravu.
- Nové pole Poznámka u balíků umožňuje například označení pozice balíku ve fyzickém skladu.
- Všechny tyto údaje jsou zahrnuty i v ByznysWeb API pro možnost integrace s externím skladovým systémem.
Přečíst návod
- Export dat z formulářů (blok Formulář) – Všechna odeslání z formuláře je možné exportovat do XLS souboru v sekci Nastavení > Import export > Průvodce > Export > XLS > Údaje ve formulářích. V posledním kroku vyberte formulář, ze kterého chcete data exportovat, a klikněte na Export dat.
- Hromadná změna cen produktů v kategorii – Je možná i přímo přes kontextové menu ve stromu kategorií. Můžete změnit ceny i celé jazykové verze. Návod zde.
- Aktualizace trackovacích nástrojů – Přidali jsme více eventů a upravili parametry v jednotlivých trackovacích službách podle zpětné vazby od Vás a Vašich marketérů: Zobrazit tabulku.
- Přidána nákupní lišta pro šablony Barcelona a Paris. Návod.
- Přidáno zobrazování ikon dopravy a plateb pro šablony Barcelona a Paris.
- Přidáno zobrazování loga výrobce v detailu produktu (dříve pouze jméno a odkaz).
- GA4 / GTM: Aktualizace cen / slev pro produkty v seznamech podle aktuální dokumentace. Do eventu purchase přidána platba, slevy a dárkové certifikáty jako položky objednávky (kromě platby jako záporné ceny). Z celkové hodnoty objednávky odečtena cena za dopravu. Přidány eventy v objednávkovém formuláři (add_shipping_info, add_payment_info). Přidány eventy pro přihlášení a registraci.
- Facebook Pixel / FB Conversion API: Rozšířené odesílání detailů v produktových seznamech. Přidán event v objednávkovém formuláři (AddPaymentInfo). Oprava hodnoty eventu Purchase, která byla odesílána s DPH. Rozšířené odesílání deduplikačních parametrů external_id a FBP.
- SmartEmailing: Rozšířené odesílání dat pro event purchase (doprava, platba, dárkové certifikáty) a produktů v něm (URL produktu, URL obrázku, DPH). Rozšířené odesílání eventu visit pro typ search a cart. Přidány eventy přihlášení (login) a registrace (registration) jako custom_event.
- Přidána schéma mikrodát FAQPage pro blok FAQ. Změna adres schémat pro mikrodáta na HTTPS.
- Google Mapy – aktualizace administrace map.
- Vylepšení bloku „Produkty z“ – doplnění titulku s ID produktu.
- Retino Webhook – na změnu statusu objednávky.
- Vylepšení ByznysWeb API – úprava výpisu objednávek, standardně přenáší pouze neblokované; pokud je třeba i blokované, je nutné použít include_blocked = true.
- Vylepšení ByznysWeb API – metody pro práci s balíčky produktů.
- Zrychlení administrace u některých webů – vylepšení související s nahromaděnými logy.
- Exporty produktů z vybrané kategorie – při exportu se automaticky vyplní language_id podle dané kategorie, aby se při importu načetly popisky do správného jazyka kategorie.
- Oprava additionalImages galerie pro Google Nákupy v jazykových verzích.