5.3.2024
- Přidáno Google consent mode V2, pokud je zapnuto GTM nebo GA4.
- Strukturovaná data pro SEO. V krátké budoucnosti tyto údaje budou použity přímo na stránce přes šablonu (tj. bez použití bloků). Pokud v sekci Stránky nebo Produkty myší přejdete nad řádkem s jazykem, na hover efekt se zobrazí možnost upravit strukturovaná data pro danou jazykovou verzi. Více o významu strukturovaných dat pro SEO se dočtete také přímo v Google nápovědě.
- Nové možnosti ve filtrech pro varianty produktů - atributy. Úprava zobrazení hodnot variant typu Checkbox ve Filtru produktů. Doplněno nastavení filtru, které umožňuje místo skrytí hodnot je zobrazit jako neaktivní.
- Aktualizace PayPal platební brány.
- Nový modul pro DPD (CZ).
- Do ByznysWeb API přibyla konečná cena produktu "final_price" a skladových variant (cena s DPH včetně započtených slev).
- Další vylepšení SEO:
- Kategorie v Detailu produktu.
- Proklik z Doplňkových informací v Detailu produktu na předfiltrovanou hlavní kategorii tohoto produktu.
- Nadpisy úrovně h2 i do bloků Produkt z, Obsah kategorie, Novinky, Galerie a pro blok Rozcestník (pro všechna rozložení).
- Opravy chyb - výpis chyb při uložení kurzu měn, deaktivace watchdog pro snapshoty, kontrola duplicity jobu pro importy.
- Parametry produktu do exportu Pohody.
- Doplněno načítání dalších položek v bloku Novinky, Galerie a Guestbook bez znovunačtení stránky (jako Produkty).
- Přidána třída pro políčko v bloku Formulář (pro zvýraznění, uspořádání více polí na jeden řádek ve vybraných šablonách).
- Nahrazení knihovny pro Historii v prohlížeči pro ajaxové načítání.
- Opravena chyba, kde se po změně množství v košíku mohl změnit obrázek konkrétní varianty na defaultní produktový obrázek.
- Doplněné info o vyhledatelnosti pro doplňková pole v detailu produktu (pouze atributy) - pro šablony.
- Opravený náhled v administraci na některé bloky, které zobrazují produkty v případě, že je jazyková verze deaktivována (v atributech).
- Nové možnosti ve filtrech u atributů - neskrývat checkboxy, které neobsahují žádné produkty,...
- Oprava skloňování + odřádkování v emailu, když se změní počet kreditů - například. při změně statusu objednávky.
Google consent mode V2
Google consent mode V2 zvyšuje ochranu soukromí uživatelů a umožňuje lepší personalizaci. S implementací si nemusíte lámat hlavu, postarali jsme se o to, aby Vaše personalizované reklamy korektně fungovaly i po 6. 3. 2024.
Pokud ve svém e-shopu používáte GTM nebo GA4 a náš Cookie Manager (Nastavení - Soukromí a zabezpečení, resp. v případě jazykových verzí Nastavení - Jazyky - Správa soukromí), potřebné parametry ad_user_data a ad_personalisation přibudou automaticky.