28.11.2023
- Enhanced Conversion pro Google Ads (také v GTM pro zpracování tagem do napojení Google Ads).
- Přidán widget pro dopravce SPS s mapou dodacích míst a Balíkomatů v objednávkovém formuláři.
- Přidáno další Nastavení šablon v Design a další úpravy šablon. Zarovnání všech stránek na střed (Barcelona) a Zrušení omezení šířky víceřádkových textů (Paris + Barcelona), přidány příslušné třídy pro nastavení pouze v jednotlivých stránkách / blocích / kategoriích.
- Oprava v šablonách - widgety dopravců v objednávkovém formuláři již nezruší vybrané dodací místo po kliknutí na "Zvolit jinou pobočku" a zavření okna widgetu.
- Šablona Barcelona: Oblast Pod patičkou jemně přemístěna a roztažena na celou šířku stránky - sladění se šablonou Verona.
- Šablona Barcelona + Paris: Omezení zobrazených položek 3. úrovně v hlavním menu stránky s možností rozkliknout a zobrazit všechny.
- Šablona Barcelona + Paris: přidány třídy pro bloky pro skrývání bloků podle síry prohlížeče. Umožňuje skrýt bloky pouze na mobilu nebo pouze na desktopu – sladění se šablonou Verona.
- Drobné opravy a vylepšení šablona Verona, šablona Paris (zarovnání obrázků Blok Text, spodní popis Kategorie produktů).
- Kros - možnost deaktivace odesílání objednávek do konektoru.
- Google nákupy - doplnění MPN parametru (skladové číslo).
- Seznam zboží - doplněno alternativní obrázky produktu.
- Import produktu z Pohody, Money a Krosu - oprava identifikace cenové varianty.
- Další opravy a vylepšení:
- Nesprávně zohledněna doprava ve feedech při nastavení od - do, nyní bude podle nového nastavení, zda chce srovnávat ceny s DPH / bez DPH.
- Značky k blogům - dosud hledalo také v popisu a názvu, nyní už bude jen v klíčových slovech.
- Po odstranění produktu z objednávky v administraci jej již znovu nešlo přidat.
- Pomalé vyhledávání v objednávkách v adminu, když už existuje více dobropisů.
- Opravena nápověda ve vyhledávání na frontendu, nefungovala pro atributové weby, pokud měli nastavené defaultní seřazování produktů podle skladu.
- Oprava načítání správných skladových čísel a eanů do feedů, kde se mohlo nesprávně použít defaultní skladové číslo produktu nebo ean v určitých specifických případech.
- Zrychlení načítání stránky výrobce v určitých případech, kdy měl web mnoho výrobců a produktů.