Monitoring dostupnosti

 

Balíček Premium

Využíváme nezávislou měřící službu monitoring-serveru.cz, která měří v intervalu 1 minuty stránku http://premium.flox.cz, umístěnou na infrastruktuře balíčku Premium. Výsledky z měření jsou dostupné (viz. více informací zde) - každý si může aktuální funčnost našich služeb sám kdykoliv zkontrolovat.

 

24/7 dohledový systém

Pomocí dohledového systému Nagios zajišťují naši administrátoři interní monitoring serverů. Monitorujeme provozované služby z hlediska dostupnosti, vytížení procesorů, výpočetního výkonu, obsazení disků, konzistence RAID pole, teploty a další.

 

Co se děje v případě výpadku?

Co se děje v případě výpadku?

V případě výpadku služeb jsou naši správci automaticky informováni okamžitě, a to jak pomocí e-mailových zpráv, tak prostřednictvím SMS a volání. Okamžitě začnou vzniklou situaci řešit.

Zákazníky informujeme na naší Facebook stránce a e-mailem. V případě, že se budete chtít o výpadku informovat samostatně, můžete kdykoliv zavolat na jakákoliv naše telefonní čísla.

 

Garance dostupnosti

Garance dostupnosti - SLA (Service Level Agreement) - v případě výpadku služeb vám vrátíme poměrnou část z měsíčního pronájmu stránek balíčku Premium. Více informací na samostatné stránce.

Přihlášení

Vyzkoušejte web nebo e-shop zdarma

Zavřít
Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti