Export objednávek a faktur z FLOX 3 do OMEGY
Pokud používáte účetní systém OMEGA od firmy KROS, můžete jednoduše přenést objednávky z CMS od ByznysWebu do účetního systému pomocí exportu – importu.
TIP:
FLOX obsahuje i tzv. konektor, který zajišťuje online napojení na systém Omega / Alfa. Více info zde: KROS KONEKTOR.
Jak na import objednávek a faktur do Omegy?
1. V sekci NASTAVENÍ – IMPORT / EXPORT – PRŮVODCE vyberte EXPORT, vpravo dole klikněte na DALŠÍ.
2. Vyberte KROS OMEGA a znovu DALŠÍ.
3. Exportovat můžete faktury, objednávky nebo adresář. Vyberte možnost a klepněte na DALŠÍ.
4. K dispozici máte filtr, pomocí kterého můžete specifikovat pouze ty objednávky, faktury nebo adresáře, které chcete importovat do Omegy. Pokud zde nevyplníte žádné údaje, vyexportuje se vše (tedy všechny objednávky, faktury nebo adresáře – podle toho, co jste vybrali v předchozím kroku).
5. Klikněte na EXPORT DATA.
Exportuje se textový dokument ve formátu .txt. Tento soubor nahrajete do Omegy:
1. Ve vašem programu OMEGA klikněte na FIRMA / IMPORT.
2. Vyberte firmu, do které se má soubor naimportovat a označte formát importu: IMPORT z textového souboru.
3. Z počítače vyberte soubor, který vám exportoval FLOX. Nastavte akci, kterou má Omega udělat s novými daty.
4. Po kliknutí na START Vás Omega vyzve k potvrzení importu a import může začít.
Konektor pro online propojení CMS FLOX se systémem Omega nebo Alfa
Konektor API zajistí přenos objednávek a faktur z e-shopu do účetního systému, snadnou aktualizaci produktů, cen a skladu. Skladové karty (produkty) upravujete pouze v účetním systému, do eshopu se přenesou. Usnadníte si práci a ušetříte čas.
Konektor zabezpečí prenos objednávok a faktúr z e-shopu do účtovného systému, jednoduchú aktualizáciu produktov, cien a skladu. Skladové karty (produkty) upravujete iba v účtovnom systéme.
Aktualizace produktů
Pro aktualizaci produktů z Konektoru je potřeba kliknout na tlačítko Synchronizovat.
Je možné aktivovat i automatickou synchronizaci. V takovém případě bude e-shop v pravidelných intervalech stahovat a aktualizovat data o produktech z Konektoru.
Pro aktivování automatické synchronizace zaklikněte políčko Synchronizace a ve výběrovém menu Interval zvolte interval, podle toho, jak často chcete produkty aktualizovat.
Rozhraní na propojení naleznete v sekci NASTAVENÍ / IMPORT, EXPORT / KROS – OMEGA, ALFA
Je potřeba vyplnit:
Token – unikátní kód, který získáte od Krosu
Software – vyberte podle toho, jaký systém chcete propojit (Omegu nebo Alfu plus)
Domácí měna – vyberte měnu, ve které prodáváte.
Aktualizace produktu – všechno, ceny a množstvá nebo pouze množství.
Synchronizovat – zakliknutím aktivujete možnost pro automatickou synchronizaci a zvolte si Interval.
Import – vyberte, zda chcete při aktualizaci produktů aktualizovat všechny nebo jen změněné produkty.
Nastavení uložte.
Důležité info
Po aktivaci funkce Konektor nedojde k přenosu objednávek a faktur, které byly vytvořené před aktivací této funkce. V případě zájmu vám do účetního programu naimportujeme všechny faktury, resp. jen ty, které potřebujete. Kontaktujte nás.