Systém pro rychlé vytvoření webových stránek nebo e-shopů

Co klient udělal před nákupem? (Multikanálové zúžení)

Zpět na kategorii

Předtím, než klient nakoupí, většinou navštíví Vaši web stránku vícekrát. Poprvé může přijít z reklamy v Etargetu, podruhé z Vašeho Facebook profilu, potřetí z porovnávače, počtvrté z bannerové reklamy, popáté z remarketingové reklamy, pošesté z odkazu v katalogovém vyhledávači a až sedmá návštěva může být nákup. Od první návštěvy přitom může uběhnout i 30 dní.
anatomie konverzní cesty
chcete-li zjistit, které stránky klient před online nákupem vyhledával, viz přehled Multikanálové zúžení.

Kde přehled najdu?

Přehledy - Konverze - Vícekanálové cesty - Nejčastěji konverzní cesty.

Nad grafem - Konverze: Transakce, Délka cesty: Všechny, Typ: Všechny.

Pod grafem: Cesta ke zdroji + Sekundární dimenze: Cesta klíčového slova.
nejcasteji Konverze cesty

Po kliknutí se obrázek zvětší

tip TIP - více v článku o Google Analytics - Multikanálové zúžení

Chcete se ještě na něco zeptat? Napište nám:

Přihlášení (Flox 2)

Vyzkoušejte web nebo e-shop zdarma

Výběr designu:

Adresa stránek s koncovkou .flox.cz je zdarma. Adresu můžete kdykoliv změnit na tvar bez koncovky .flox.cz zakoupením nebo přesmerováním vlastní domény.
Stisknutím tlačítka souhlasíte s obchodními podmínkami ByznysWeb.cz.

Vyberte si prosím některou z připravených šablon.
Design stránek můžete kdykoliv změnit v administraci, kde
najdete bohaté možnosti přizpůsobení šablon.
Rádi Vám vytvoříme i unikátní design na míru.

Tato stránka používá cookies. Vice info