Systém pro rychlé vytvoření webových stránek nebo e-shopů

PR článek jako zdroj zpětných odkazů

Zpět na kategorii

PR clanek

Co je to PR článek?

PR články informují o akcích, novinkách, nových produktech a službách, úspěších ve firmě. Ve světě marketingu představuje zkratka PR i vztah s veřejností (public relations = PR).

 

Jak má vypadat PR článek pro Váš web?

Důležitá hodnota PR článku je informace, proto je vhodné spojit PR článek s novým zbožím či službou nebo zajímavostí z oboru.
Do článku nezapomeňte přidat odkazy se správnými anchor texty (viditelné části hypertextového odkazu). Anchor texty musí obsahovat klíčová slova.

PR článek se skládá ze 3 částí:

  • Úvod (perex) – funguje jako upoutávka, která nás motivuje k přečtení obsahu. Úvod by měl obsahovat 1–2 věty s klíčovým slovem odkazujícím na Váš web. Až 95 % lidí čte perex (cca první 2–3 řádky).
  • Samotný obsah – pokud se budete snažit odpovědět na otázky – KDO?, CO?, KDY?, KDE?, JAK?, PROČ?, výsledkem je logický a smysluplný efektivní text.
  • Závěr – tzv. pomyslná tečka. Nebo stručné shrnutí na závěr.

Příklady PR článků pro inspiraci:

http://www.zive.sk/bizniswebsk-revolucia-v-tvorbe-webovych-stranok-a-internetovych-obchodov/sc-3-a-272529/default.aspx
http://www.zive.sk/zvyste-navstevnost-webu-ci-internetoveho-obchodu/sc-3-a-284603/default.aspx
http://www.zive.sk/vytvorte-si-www-stranky-ci-obchod-za-5-minut/sc-3-a-277962/default.aspx

 

Kolik odkazů by měl PR článek obsahovat?
Odborníci doporučují na 1 PR článek použít minimálně 1 a maximálně 4 odkazy, přičemž každý odkaz by měl směřovat na jinou podstránku.

tip Pokud zaregistrujete PR článek na PR portály, připravte si alespoň 4–5 verzí PR článků a vždy použijte jiné zpětné odkazy a jiné anchor texty.

tip Příklad: prodáváte matrace, proto klíčové slovo matrace použijte v úvodu. V obsahu odkazujte na podstránky – latexové matrace, zdravotní matrace, dětské matrace.

Více informací o psaní PR článků najdete na našem blogu o podnikání na internetu.

Kde můžete PR články zveřejnit?

Většinou je inzerování PR článků zdarma, ale existují i placené portály.

Nejpoužívanější české katalogy PR článků:

  • pressweb.cz
  • komerce.net
  • iclanky.cz
  • ezapisnik.cz
  • web-recenze.cz
  • pressonline.cz
  • start.xarea.cz
  • tipblog.cz
  • prclanky.info
  • prclanek.cz
  • promo-clanky.cz
  • prclanky.cz
  • pr-clanky.vydrus.name
  • web-recenze.cz
  • okowebu.cz/pg
  • nadpis.cz
  • 440.cz
  • pr-brana.cz
  • cotezajima.cz
  • mojeclanky.cz
  • www.rucniregistrace.cz/katalogy-pr-clanku-S1.html

Slovenské portály:

  • mediainfoservis.sk
  • eclanky.sk
  • pr-clanky.sk
  • aktualitycislo1.sk
  • seoclanky.sk
  • prclanok.sk
  • clankuj.info
  • firmy.lepsie.com
  • 123zoznam.info
  • reklamneclanky.sk
  • blog.topshopping.sk
  • stojizazmienku.sk
  • prclanky.org
  • pr-web.sk
  • itexty.sk
  • eshopmonitor.sk/clanky/zadat-pr-clanok/
  • prclanky.sk
  • news.sk
  • e-kio.sk

Anglické portály:

  • prweb.com
  • helloarticle.com
  • articleblast.com

PR článek je vhodné využít k propagaci Vašich stránek, produktů nebo nových nabízených služeb bez ohledu na to, zda využíváte redakční systém Flox 1.0 nebo Flox 3.

Chcete se ještě na něco zeptat? Napište nám:

Přihlášení (Flox 2)

Vyzkoušejte web nebo e-shop zdarma

Výběr designu:

Adresa stránek s koncovkou .flox.cz je zdarma. Adresu můžete kdykoliv změnit na tvar bez koncovky .flox.cz zakoupením nebo přesmerováním vlastní domény.
Stisknutím tlačítka souhlasíte s obchodními podmínkami ByznysWeb.cz.

Vyberte si prosím některou z připravených šablon.
Design stránek můžete kdykoliv změnit v administraci, kde
najdete bohaté možnosti přizpůsobení šablon.
Rádi Vám vytvoříme i unikátní design na míru.

Tato stránka používá cookies. Vice info