Jak měřit pozice klíčových slov ve vyhledávačích (Google, Seznam)?
Jak se mají měřit pozice ve vyhledávačích?
Na dlouhodobé měření pozic ve vyhledávačích je nejlepším nástroj Collabim, doporučujeme článek:
www.byznysblog.cz/2012/10/sledujte-pozice-googlu-seznamu-collabimem/
Pozice se v Collabimu průběžně aktualizují. V přehledném grafu zde vidíte, která slova klesla a která šla nahoru. Nástroj má i bezplatnou verzi.
Pro jednorázovou kontrolu pozic doporučujeme používat nástroj AdPreview:
https://adwords.google.com/d/AdPreview/
Jak se nemají měřit pozice ve vyhledávačích?
Nesledujte pozice přes Google Webmaster Tools, tyto pozice jsou absolutně nepřesné. Neřiďte se těmito údaji!
Kontrolování pozic neprovádějte tak, že zadáte klíčové slovo do Google.cz a hledáte. Výsledky vyhledávání značně ovlivňuje historie vašeho prohlížení a pravděpodobně vidíte úplně jiné výsledky než běžný návštěvník, který poprvé vyhledává. Pro jednorázovou kontrolu proto preferujte vyhledávání přes AdPreview.