Systém pro rychlé vytvoření webových stránek nebo e-shopů

Jak získat nové zákazníky díky Google My Business

Zpět na kategorii

Spojíte se nejen s těmi současnými, ale oslovíte i úplně nové. S Google My Business dokážete oboje. Google My Business, tedy Google Moje firma je ideální zdroj nových zákazníků. Pro začínající podnikatele je nevyhnutelným krokem, jak rychle, jednoduše a hlavně bezplatně nastartovat návštěvnost svého webu.

Zobrazení profilu firmy v Google My Business

Jak se zaregistrovat do Google My Business / Google Moje Firma

Registrace je bezplatná, záznam firmy vytvoříte za pár minut.
Profil firmy = záznam se zobrazí, když lidé ve Vyhledávání Google nebo v Mapách Google vyhledají vaši firmu nebo firmy podobné té vaší.

Postup:

1. Přihlaste se do GMAIL účtu, který budete používat pro Google Moje Firma (může to být váš firemní GMAIL účet, nebo založíte úplně nový).

2. Po přihlášení přejděte na stránku Google Moje Firma a klikněte na ZAČÍT (v pravém horním rohu).

3. Vyplňte základní údaje o sídle firmy:

info o firme v Google Moja firma

4. Ověřte informace o vaší firmě – zvolte, jakým způsobem chcete dostat ověřovací kód (většinou přijde poštou do 2 týdnů).

"V průběhu několika týdnů (v závislosti na vaší adrese) vám přijde na vaši firemní adresu zásilka od společnosti Google. Zásilka bude obsahovat jedinečný ověřovací kód, jehož zadáním v službě Moje firma na Googlu potvrdíte, že vaše firma má sídlo na uvedené adrese."

Bližší info k ověření a vysvětlení, proč nám proces Google takto komplikuje, najdete i v nápovědě od Googlu.

5. Po obdržení zásilky zadejte ověřovací kód a dokončete ověření své firmy. Stačí se znovu přihlásit přes google.sk/business kliknout na OVĚŘIT. Ověření určitě nepřehlédnete. Zobrazuje se přímo na vstupní ploše jako pás podbarvený červenou.

červený banner pre dokončenie overenia firmy v Google My Business

 

Co všechno dokážete nastavit v Google My Business?

Kromě základních informací o firmě je Google My Business perfektní nástroj na to, jak zůstat se zákazníky v kontaktu.

SDÍLEJTE INFO O FIRMĚ

Aktualizujte otevírací dobu o svátcích. Zveřejněte nové telefonní číslo, upravte adresu a přidejte odkaz na svou webovou stránku.

ODPOVÍDEJTE NA RECENZE

Nebojte se odpovědět na pozitivní nebo i negativní recenze. Poděkujte, ukažte zákazníkům, že si vážíte jejich zpětné vazby. Zkuste si naplánovat pravidelné sledování recenzí a odpovídejte na ně např. jednou za týden.

odpovede na recenzie od zákazníkov na Google Moja firma

PRAVIDELNĚ ZVEŘEJŇUJTE NOVINKY

Nástroj Příspěvky motivuje zákazníky, aby vás navštívili. Podělte se o své novinky, mimořádné akce nebo nabídky, aby lidé věděli, co se děje a kdy. Formou krátkého textu (do 300 znaků), fotek nebo videí.

novinky a príspevky v Google My Business

Uveřejněný příspěvek se zákazníkům objeví ve Vyhledávání Google do několika vteřin. Zůstane aktivní po dobu 7 dnů nebo platnost příspěvku vyprší datem ukončení události, kterou jste nastavili.

vytvorenie príspevku v Google My Business


* Na to, abyste vytvořili příspěvek, nepotřebujete zakládat zvlášť webovou stránku na Google. Příspěvek vytvoříte jednoduše, přímo z administrace účtu Google My Business.

ako vytvoriť príspevok v Google My Business

PUBLIKUJTE FOTKY

Nejprodávanějších produktů, svého týmu, nového loga nebo sídla vaší firmy. Vyfoťte prostory firmy a nechte do ní lidi nahlédnout. Vyberte svou profilovou fotku a titulní fotku, které vyjadřují duši vaší firmy. :) Zároveň usnadníte zákazníkům hledání budovy firmy v případě, že slouží jako kamenná prodejna, výdejna, školicí místnost... Fotek můžete přidat, kolik jen chcete – jejich počet je neomezený.

fotky v Google Moja firma 

KOMUNIKUJTE SE ZÁKAZNÍKEM

Zákazníci mohou klást otázky nebo posílat zprávy přímo přes záznam a vy jako vlastník na ně můžete hned odpovídat.

otázky a odpovede Google My Business

SLEDUJTE STATISTIKY

Insights je účinný nástroj na sledování interakcí zákazníků s vaší firmou. Zjistěte, kdy a kolikrát zákazníci volají do vaší firmy, počet a místa, na kterých zákazníci žádají o trasu jízdy k vaší firmě, kolik zákazníků navštívilo vaši web stránku. Kolik zákazníků vidělo foto a kliklo na něj a ve který den nejvíc, ve srovnání s fotkami jiných firem.

štatistiky Google Moja firma

Kromě jiného dokážete s Google My Business propojit svůj profil s účtem AdWords Express, přidat další uživatele, vytvořit jednoduchý jednostránkový web...

Tip na závěr: Pokud umíte anglicky a máte čas a chuť ponořit se hlouběji do nastavení Google My Business – zkuste si projít novou Akademii. Kurz trvá 42 minut, obsahuje 6 základních oblastí s vysvětleními, jak Google My Business funguje. Kurz můžete ukončit testem, který sestává z 12 otázek. Držíme palce. :)

Google My Business academy

Chcete se ještě na něco zeptat? Napište nám:

Přihlášení (Flox 2)

Vyzkoušejte web nebo e-shop zdarma

Výběr designu:

Adresa stránek s koncovkou .flox.cz je zdarma. Adresu můžete kdykoliv změnit na tvar bez koncovky .flox.cz zakoupením nebo přesmerováním vlastní domény.
Stisknutím tlačítka souhlasíte s obchodními podmínkami ByznysWeb.cz.

Vyberte si prosím některou z připravených šablon.
Design stránek můžete kdykoliv změnit v administraci, kde
najdete bohaté možnosti přizpůsobení šablon.
Rádi Vám vytvoříme i unikátní design na míru.

Tato stránka používá cookies. Vice info